عزیزالله شهبازی گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری، ستاد مرکزی تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در استانداری البرز تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز با بیان این که تحقق شعار راهبردی سال جاری منوط به تولید فکر و اندیشه در تمامی ابعاد زندگی است،گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری، ستاد مرکزی تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در استانداری البرز تشکیل می‌شود.

او افزود: شعار هر سال که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان سندی راهبردی برای کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم فهیم ایران ترسیم می‌شود در واقع پیشران مسائل عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است که خروجی آن در پایان هر سال ایرانی توانمندتر و عزت مندتر از گذشته است.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود بر ایجاد ۳۰ هزار شغل جدید در البرز در سال ۱۴۰۰ تاکید کرد و گفت: برای تحقق این مهم معاونان استاندار مکلف هستند با توجه به شرح وظایف و دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه خود شعار سال را مدنظر برنامه ریزی‌های خود قرار داد دهند و با مشارکت و همکاری لازم در راستای ایجاد ۳۰ هزار شغل جدید در سال جاری همت کنند.

او افزود: بر این اساس تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند کارگروه مرتبط با شعار سال را در دستگاه متبوع خود فعال و گزارش اقدامات آن را به ستاد مرکزی آن که در استانداری و به ریاست استاندار تشکیل می‌شود، منعکس کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.