استاندار اصفهان گفت:عملکرد پلیس استان اصفهان در دو حوزه تامین امنیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و درمانی قابل قبول بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان امروز با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان از نزدیک پای درد و دل مسئولان نظم و امنیت استان نشست.

عباس رضایی در این نشست بابیان اینکه نظام جمهوری اسلامی یک نظام مقتدر است افزود: مردمی بودن این اقتدار را باید همه احساس کنند.

او با اشاره به اینکه شرایط کنونی کشور و استان شرایط حساسی است اضافه کرد: باید با برنامه ریزی درست و با استفاده از ظرفیت‌های موجود محدودیت‌ها و مشکلات به بهترین شکل ممکن حل شود.

استاندار اصفهان با اشاره به برخی مشکلات و محدودیت‌ها گفت: بسیاری از این محدودیت‌ها را می‌توان با همدلی و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان مرتفع کرد.

در این دیدار سردار میر حیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان هم با قدردانی از حمایت‌های مسولان اجرایی استان بویژه استاندار اصفهان احساس امنیت و ارامش برای مردم را مهمترین هدف پلیس عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا با تمام توان اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله و پیشگیری بیماری کرونا در حال انجام است.

تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز پلیس، همکاری بیشتر ارگان‌های مربوطه در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های قرمز و نارنجی و تامین تجهیزات مورد نیاز پلیس فتا از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار