رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش تعداد شهر‌های قرمز در خوزستان گفت: هم اکنون ۹ شهرستان وضعیت قرمز دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش تعداد شهرستان‌های قرمز در خوزستان گفت: براساس آخرین اعلام رنگ بندی شهر‌ها از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تعداد شهر‌های قرمز از ۷ شهرستان به ۹ شهرستان افزایش یافته است.

او با بیان اینکه بر پایه این گزارش، شهر‌های بهبهان و ایذه هم وضعیتشان خطرناک شده و از فردا در رنگ قرمز قرار می‌گیرند، اظهار داشت: پیش از این شهر‌های اهواز، کارون، رامهرمز، آبادان، شوشتر، ماهشهر و دزفول در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشتند.

ابول نژادیان توجه نکردن به شیوه نامه‌های بهداشتی، شرکت در مراسم ترحیم و عروسی و نیز دورهمی‌ها را مهم‌ترین علت افزایش کرونا در خوزستان عنوان و بیان کرد: پیشتر هم نسبت به شکننده بودن وضعیت استان از لحاظ کرونا هشدار داده بودیم و اگر مردم رعایت نکنند ممکن است در روز‌های آینده شاهد افزایش شهر‌های استان به قرمز و نارنجی باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزایش تعداد کرونایی‌ها در برخی نقاط استان را مربوط به شلوغی‌های قبل از عید در اماکن تجاری و بازار دانست و ادامه داد: امیدواریم مردم با رعایت اصول بهداشتی هر چه سریعتر به موج سوم کرونا در خوزستان خاتمه دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.