فرماندار سرپل ذهاب گفت: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و برگزاری دورهمی‌ها منجر به سرایت و انتشار ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت این شهرستان در زمینه ابتلا به ویروس کرونا می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نورالدین فرزادی پور گفت:  از مردم می‌خواهیم که به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند، چون اکنون وضعیت شهرستان از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا زرد است و مدیریت این وضعیت و آبی شدن شهرستان نیاز به همراهی و همدلی همه مردم دارد.

او اظهار داشت: ستاد کرونا در شهرستان سرپل ذهاب در اسفندماه تصمیم‌هایی را برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ کرد که مردم آیین‌های تجمعی جمعه غریبان و جمعه آخر سال را برگزار نکنند و در این خصوص نیز اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها انجام شد و شرایطی پیش آمد که کمترین ازدحام را با مدیریت و همراهی مردم داشته باشیم.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: همچنین نظارت لازم توسط صنعت، معدن و تجارت بر بازار شهرستان و مدیریت کردن خرید‌های نوروزی مردم نیز صورت گرفت.

فرزادی پور گفت: اکنون نیز با شروع تعطیلات نوروزی مسافران نوروزی تهدیدی برای سلامت مردم است و با وجود احترامی که به مهمانان نوروزی داریم و بحث مهمان نوازی مردم شهرستان، اما اکنون شرایط مناسبی برای برگزاری دورهمی‌های خانوادگی نیست و از همه مردم می‌خواهیم که دید و بازدید‌ها را به بعد موکول کنند.

او اضافه کرد: با وجود طبیعت خوب و جذابیت‌ها و پتانسیل‌های بخش گردشگری در شهرستان فرصت برای طبیعت گردی بسیار است و مردم باید آن را به زمان دیگری موکول کنند.

او ادامه داد: ۲ مورد کرونایی جهش یافته انگلیسی در شهرستان سرپل ذهاب داشتیم که اهل استان ایلام بودند و در محل کارگاهی در شهرستان فعالیت می‌کردند که اقدامات درمانی برای این افراد انجام و کارگاه قرنطینه شد و تا کنون همین ۲ مورد را داشته ایم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.