رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با حمایت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ۲۰ کارگاه تعطیل و یا نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد دره‌وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به برگزاری ۳۴ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کردستان اظهار داشت: در سال گذشته با حمایت‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ۲۰ کارگاه تعطیل و یا نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشته‌اند.

دره‌وزمی با اشاره به اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان از سال ۹۴ شروع به فعالیت کرده اظهار کرد که یک هزار ۹۶ پرونده در این کارگروه مطرح گردیده که یک هزار ۹۳۸ مصوبه طی این جلسات تصویب شده است.

او افزود که تاکنون ۱۵۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار یا معاونین برگزار شده که ۷۰ درصد مصوبات این جلسات به مرحله اجرایی رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد که ۹۹۸ مصوبه مربوط به بانک‌ها، ۶۰‌مصوبه مالیاتی و ۳۲۸ مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی است.

او گفت: در سال گذشته ۳۴ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده است.

دره‌وزمی ادامه داد که در سال گذشته ۲۸۷ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های کشاورزی و صنعتی پرداخت شده که ۱۶۶ میلیارد تومان آن در بخش صنعتی بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.