مهم‌ترین حوادث ۳ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف اولین محموله سنگین مواد افیونی در نی‌ریز

فرمانده انتظامی فارس گفت: در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵، ۱۵۹ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه کشف شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: ماموران انتظامی نی‌ریز هنگام کنترل و رصد دقیق و هوشمندانه محور‌های خاکی و بیابانی منتهی به این شهرستان، به یک سواری پژو ۴۰۵ که در حال عبور بود مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و تیراندازی به سمت لاستیک خودرو، موفق شدند یک سواری پژو ۴۰۵ را متوقف و راننده آن را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۹۱ کیلو و ۶۰۰ گرم شیشه و ۶۸ کیلو هروئین (در مجموع ۱۵۹ کیلو و ۶۰۰ گرم) کشف کنند، تصریح کرد: یک سواری پراید با ۲ سرنشین که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه قاچاقچیان مواد مخدر مکشوفه را از مرز‌های شرقی وارد کشور کرده و قصد انتقال آن را به شیراز داشتند، اضافه کرد: هر ۳ متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: برخورد با سوداگران مرگ در امسال به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

توقیف کامیون حامل ۱۴۷ راس گوسفتد قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فسا از توقیف یک دستگاه کامیون حامل گوسفندان قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در فسا خبر داد.

سرهنگ محمدرضائی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی فسا حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این کامیون، ۱۴۷ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و راننده نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را ۶ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارقان و کشف ۱۳ فقره سرقت در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی و درون خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان اقلید، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرقت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند، موفق شدند ۲ نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی اقلید با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی و درون خودرو اعتراف کردند، گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

کشف کالای قاچاق یک میلیاردی در رستم

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رستم از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ سیدعبدالمحمد نازی دوک جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رستم بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه بابا میدان هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه وانت بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲ دستگاه یخچال و ۳ دستگاه ماشین لباسشویی خارجی قاچاق و بدون مجوز گمرگی کشف شد، تصریح کرد: ارزش کالای قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رستم با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: پلیس با تمام توان و به طور جدی و قاطع با قاچاقچیان برخورد می‌کند.

کشف ۷ دستگاه استخراج ارز قاچاق در قیروکارزین

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین از کشف ۷ دستگاه استخراج ارز خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در قیروکارزین خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی قیروکارزین با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در یکی از محلات این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از مکان، ۷ دستگاه ماینر قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.