مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: نانوایی‌های استان طبق روال معمول نان پخت کرده و تنها در تعطیلی‌های مجاز هفتگی خود تعطیل هستند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  ماشاالله ارویسی با اشاره به فعال بودن حدود ۲۲۰۰ واحد خبازی در سطح استان کرمانشاه، گفت: در ایام نوروز امسال هم مثل سال‌های گذشته روند خدمات رسانی واحد‌های خبازی بدون تعطیلی تداوم خواهد داشت.

ارویسی سپس ذخایر گندم و آرد استان را کافی عنوان کرد و افزود: هیچ کمبودی برای تامین نان مورد نیاز مردم استان وجود ندارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه اضافه کرد: سهمیه آرد دهه اول تمامی نانوایی‌های استان قبل از آغاز تعطیلات نوروزی در اختیار آن‌ها قرار گرفته و همگی موظف به خدمات رسانی به مردم هستند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به تعطیلی چند واحد خبازی در شهر کرمانشاه در روز اول فروردین، گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته توسط نیرو‌های غله و اتحادیه خبازان و کارشناسان اداره صمت چند مورد تخلف واحد‌های خبازی ثبت شده که با متخلفان برخورد خواهد شد.

او در ادامه اشاره‌ای هم به اهمیت رعایت دستور‌های بهداشتی در طبخ و عرضه نان داشت و گفت: به واحد‌های خبازی تاکید شده تا در طبخ و عرضه نان دستورهای بهداشتی را رعایت کرده و تا حد امکان از گرفتن پول از مردم برای خرید نان خودداری کرده و از دستگاه کارتخوان که آن هم خود مشتری‌ها کارت بکشند، برای دریافت پول نان استفاده کنند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.