معاون هماهنگ کننده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در زیرکوه گفت: مرزداران و مرزبانان ادامه دهندگان راه شهداء هستند و به تأسی از شهدا با صلابت بیشتر برای امنیت مرز تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار اسداللهی معاون هماهنگ کننده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهرستان مرزی زیرکوه و دیدار با خانواده شهید مرزبانی مهدی رضایی گفت: شهداء مایه افتخار، عزت، سربلندی، اقتدار و صلابت نظام هستند و هر چه داریم به برکت خون شهداست.

او خطاب به خانواده شهید افزود: انرژی مثبتی در خانواده معزز شهداء است و دیدار با شما، روحیه ما را در ادامه راه حفظ و حراست از مرز دوچندان می‌کند.

سردار اسداللهی همچنین خدمت مرزبانی را که با دوری از خانواده و شرایط سخت همراه است، یک وظیفه ملی دانست و گفت: همه انسان‌ها در امنیت مرز‌ها نقش دارند و وقتی که پای امنیت و ناموس کشور در میان باشد شهید هم می‌دهیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهدای مرزی هم غربت ویژه‌ای دارند.


بیشتر بخوانید


شهید مهدی رضایی در یکم اسفند ماه سال ۱۳۷۰ در روستای بمرود از توابع شهرستان مرزی زیرکوه متولد و در چهارم دی ماه ۱۳۹۴ در سن ۲۴ سالگی در راه حفظ و حراست از مرز‌های استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ ر ف

برچسب ها: شهدا ، مرزبانی ، حراست ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.