رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: به منظور تنظیم بازار و رفع مایحتاج شهروندان بیش از ٨٠٠تُن کالای اساسی در سطح شهرستان ایرانشهر توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از گرانفروشی در یک ماه گذشته این مقدار کالای اساسی شامل اقلام ضروری گوشت، برنج، روغن، شکر، میوه و مرغ با قیمت دولتی تامین و در نقاط مختلف شهرستان توزیع شده است.

مهرداد طاهری توزیع ۱۳۰تُن شکر تنظیم بازار با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۷۶۵۰ تومان، جذب ۱۴۰تُن برنج پاکستانی و هندی با قیمت فروش هر کیسه ۱۰کیلویی ۲۰۵هزار تومان و ۱۸۵هزار تومان، توزیع ۲۱۵تُن مرغ کشتار روز کشتارگاه ایرانشهر با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۲۳هزار تومان، توزیع ۲۵۰تُن روغن در دو بخش صنف و خانوار با قیمت‌های مصوب، توزیع ۱۰تُن سیب و پرتغال تنظیم بازار، جذب و توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت هر کیلوگرم ۱۵۵٠٠تومان، توزیع ۳۰تُن قند تنظیم بازار در بیش از ۷۰واحد صنفی سطح شهرستان و بخش‌های تابعه با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۰هزار تومان، جذب و توزیع ۲۰تُن تخم مرغ با قیمت مصوب در بیش از ۳۰واحد صنفی سطح شهرستان است.

او تاکید کرد:در این مدت با نظارت مستمر بر واحد‌های تولیدی مرغ برای ۱۱واحد تولیدی متخلف با ارزش ۲۲میلیارد ریال جریمه شده است.

او  بیان کرد: نظارت مستمر بر واحد‌های نانوایی توسط اعضای کارگروه گندم آرد و نان شهرستان و تشکیل پرونده تخلف ۱۵واحد نانوایی به ارزش ١۶میلیون ریال به اتهام تخلفات گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و سوخت، کم فروشی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از دیگر اقدامات اداره صمت ایرانشهر جهت جلوگیری از تخلفات صنفی بوده است.

طاهری افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق تلفن۱۲۴ به اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار