گفت: سه واحد مرغداری در این شهرستان‌ها با تخلف گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه مرغ فروشی به مبلغ حدود ۱۷ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

حمیدرضا شایان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های چابهار ودشتیاری در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با توجه به مصوبات اخیر ستاد تنظیم بازار استان و دستورالعمل های ابلاغی مبنی بر عدم عرضه مرغ زنده در سطح بازار و انتقال مرغ زنده به کشتارگاه های منطقه، متاسفانه تعدادی از مرغداری های مستقر در شهرستان‌های چابهار و دشتیاری با توجه به التهاب ایجاد شده اخیر بدلیل کمبود این کالا، اقدام به عرضه خارج از شبکه مرغ زنده و فروش به قیمت های گزاف کرده بودند.

او  افزود: با توجه به ارسال مدارک و مستندات مربوط به تخلف، سه واحد مرغداری از طریق مراجع مربوطه و بررسی و تحقیقات انجام شده محلی توسط بازرسان اداره صمت شهرستان چابهار، پرونده تخلف گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شد.

رییس اداره صنعتف معدن و تجارت چابهار و دشتیاری بیان کرد: ۵۵۲ تن کالای اساسی شامل برنج، شکر، روغن و مرغ منجمد در ۴۰ نقطه این شهرستان به منظور تنظیم بازار، تامین نیازهای مردم، عدم تجمع در شرایط کرونا و بهره‌مندی همه اقشار در ایام سال نو در حال توزیع است.

او  ادامه داد: با توجه شرایط موجود و به منظور کنترل و تنظیم بازار، توزیع کالاهای اساسی با همت و همکاری مسوولان بویژه فرمانداری چابهار و صنعت، معدن و تجارت بیشتر شده و شاهد توزیع کالای اساسی در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها و همچنین فروشگاههای زنجیره ای اتکا و رفاه هستیم.

شایان با بیان اینکه سهمیه کالاهای اساسی شهرستان در روزهای آتی روز به روز بیشتر می شود و جای هیچ نگرانی برای کمبود کالا نیست، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار