معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: در سال جدید تلاش می‌کنیم تا با برنامه ریزی ویژه شاهد بازگشت دوباره شهروندان به سیستم حمل و نقل عمومی شویم و حمل و نقل ترکیبی را راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،یوسفی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز با اشاره به اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز طی پارسال گفت: ما پارسال به نقاط حادثه خیز که موجب تصادف و جرح می‌شد توجه ویژه‌ای داشتیم و این موضوع در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه خواهد داشت و احداث عابرگذرها، ایمن سازی و آرام سازی و رفع نقاط حادثه خیز در بودجه سال جدید مناطق آورده شده است.

او گفت: برای سال جدید در نظر داریم تا حمل و نقل ترکیبی را با بهره گیری از قطار شهری و اتوبوس راه اندازی کنیم و در جایی که قطار شهری وجود دارد نقش اتوبوس را کمرنگ کنیم.

او افزود: ساماندهی خودرو‌های باری نیز از دیگر برنامه‌های سال جدید این معاونت است و تعداد خودرو‌های باری زیاد است که در این راستا علاوه بر پارک حاشیه‌ای، محل‌هایی برای باراندازی به خصوص در محدوده‌های منطقه هشت و ۱۰ شناسایی کرده‌ایم.

یوسفی گفت: این محل‌ها در هسته مرکزی شهر شناسایی شده تا باراندازی خودرو‌های باری راحت‌تر شود و این کار روان شدن ترافیک و حمل و نقل را به خصوص در محدوده مرکزی شهر  به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار