گوشی OnePlus Nord N۱ را بیشتر بشناسید

گزارش ها حاکی از آن است که ممکن است Nord N۱۰ جانشین OnePlus Nord N۱ باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زمزمه‌های این وجود دارد که ممکن است Nord N۱۰ جانشین OnePlus Nord N۱ شود. نام کد ادعایی این دستگاه "Ebba" است. جزئیات مربوط به این تلفن تا قبل از این مشخص نبود، اما گزارش‌های جدید اطلاعات تازه‌ای را به همراه دارند.

این گوشی دارای قاب فلزی و احتمالا پشت پلاستیکی است (N۱۰ فعلی تمام پلاستیکی است) که ابعاد آن ۱۶۲.۹*۷۴.۷*۸.۴ میلی متر بوده و با افزودن قاب یا ضربه‌گیر دوربین کمی ضخیم‌تر می‌شود.

مشخصات کلی گوشی OnePlus Nord N۱

این ابعاد تقریباً مشابه ابعاد مدل فعلی بوده و در صفحه نمایش نیز همینطور است، صفحه نمایشی مسطح با ابعاد  ۶.۴۹ اینچی که دوربین آن در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته است. البته هنوز در مورد میزان تازه سازی آن یا سایر پیشرفت‌ها اطلاعاتی در دست نیست.

گوشی OnePlus Nord N۱

گوشی OnePlus Nord N۱ جک ۳.۵ میلی متری مدل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. قابلیت اثر انگشت که در عقب نصب شده است، به سمت کنار حرکت کرده و با دکمه خاموش / روشن ادغام می‌شود.

بزرگترین تغییر در این گوشی در پنل عقب است که فقط سه دوربین را نشان می‌دهد و یک دوربین از این گوشی کم شده است. با این حال، N۱۰ دارای یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمیق ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سوم Nord N۱ در حال حاضر مشخص نیست و چیزی شبیه یک راز است.

شایان ذکر است که اخیرا قرار بر این شده شرکت Hasselblad دوربین‌های وان پلاس را تامین کند. همانطور که بیشتر عکاسان حرفه‌ای می‌دانند، Hasselblad یکی از شناخته شده‌ترین و ممتازترین برند‌های صنعت عکاسی است. مدیر عامل وان پلاس، پیت لاو اظهار داشت که افزودن هاسلبلاد به تیم وان پلاس معیار جدیدی در عکاسی تلفن همراه ایجاد می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار