سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: خودرو‌های غیربومی اجازه ورود به شهرستان ماهشهر را ندارند و خودرو‌های بومی در صورت خروج از شهر، جریمه می‌شوند.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از مبادی ورودی شهرستان گفت: ورودی و خروجی‌های بندر ماهشهر به شدت کنترل می‌شوند، ضمن اینکه ورود خودرو‌های پلاک غیر بومی به شهرستان ممنوع است.

او با بیان اینکه خودرو‌های پلاک بومی در صورت خروج از بندر ماهشهر جریمه می‌شوند، افزود: این شهرستان هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد، به همین دلیل ورود و خروج خودرو‌ها با همکاری نیرو‌های نظامی و انتظامی تحت کنترل هستند.

بندری تصریح کرد: این شرایط و وضعیت تا زمان تغییر رنگ کرونایی بندر ماهشهر و مصوبه جدید ستاد مقابله با کرونا ادامه خواهد داشت.

از هفته‌های گذشته تاکنون، استان خوزستان در وضعیت بحرانی کرونا به سر می‌برد، ضمن اینکه ۷ شهرستان در وضعیت قرمز و ۱۱ شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی هستند و ظرفیت بیمارستان‌های معین کرونا تکمیل شده است، این در حالی است که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک از سوی مردم کاهش یافته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.