از اول تا هفتم آذر از ورود ۸ هزار دستگاه خودرو با پلاک غیربومی به شهر‌های خوزستان که در شرایط وضعیت قرمز و نارنجی کرونا داشتند، جلوگیری شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس‌راه خوزستان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی و خروج خودرو‌های با پلاک بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع اعلام شد، از ورود ۸ هزار دستگاه خودرو با پلاک غیربومی به شهر‌هایی که در شرایط وضعیت قرمز و نارنجی کرونا داشتند، جلوگیری شده است.

او افزود: بر همین اساس در ورودی ۱۷ شهر با وضعیت قرمز و نارنجی در استان، تردد خودرو‌ها کنترل و در صورت لزوم جریمه و اعمال قانون صورت گرفته است.

سرهنگ دولتشاهی بیان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی، نمی‌خواهیم با اعمال جریمه، فشار مضاعفی به مردم وارد شود و اعمال قانون تنها در صورت اصرار خودرو‌ها به ورود یا بی‌توجهی به تذکر پلیس انجام شده است و با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا و بارندگی، از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس‌راه خوزستان ادامه داد: در صورت الزامی بودن برای سفر‌ها و داشتن مجوز تردد، افراد بهتر است که سفر خود را در طول روز انجام دهند، زیرا علاوه بر اینکه تصمیم‌گیری در روز برای رانندگان آسان‌تر است، افزایش شدت بارندگی در شب و مه‌آلود بودن هوا احتمال بروز حوادث را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار