در این گزارش به بررسی مشخصات ساعت ریلمی Watch S Pro پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت چینی ریلمی (Realme) ماه مارس گذشته اولین پوشیدنی خود را با نام Realme Band راه اندازی کرد و با اولین ساعت هوشمند خود به نام Realme Watch، قصد نشاند دادن این را دارد که این مسیر ادامه خواهد داشت. پس از آن، این شرکت از ساعت‌های Watch S و Watch S Pro رونمایی کرد.

در ادامه قصد داریم به بررسی مشخصات ساعت ریلمی Watch S Pro بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

پیکربندی ساعت هوشمند Realme Watch S Pro

صفحه نمایش این دستگاه ریلمی، ۱.۳۹ اینچ، رنگی و ۴۵۴*۴۵۴ پیکسل است. تراکم پیکسل آن هم ۳۲۶ppi و با گوریلا گلس D۲.۵ ارائه می‌شود. بند‌های ساعت واچ s پرو ریلمی، با عرض ۲۲ میلی متر و با قابلیت تنظیم بین ۱۵۲ تا ۲۲۳ میلی متر از جنس سیلیکون و قابل جدا شدن هستند.

از مهمترین ویژگی‌های این ساعت می‌توان به داشتن "مانیتور ضربان قلب در زمان واقعی، ردیاب سطح اکسیژن خون، درجه IP۶۸، ردیابی خواب، ردیابی ورزش، شمارنده قدم‌ها، مراقبه، اعلان‌های هوشمند، هشدار بیکاری، یادآوری نوشیدنی، تلفن یاب، پیش بینی آب و هوا و کنترل موسیقی و دوربین" اشاره کرد.

 ساعت هوشمند Realme Watch S Pro

همچنین دارای حالت‌های ورزشی زیادی مثل دویدن در فضای باز، دویدن داخل سالن، پیاده روی در فضای باز، پیاده روی داخل سالن، دوچرخه سواری در فضای باز، پیاده روی، شنا، بسکتبال، کریکت، یوگا، قایقرانی، تمرینات قدرتی و تمرین رایگان است.

"سنسور ضربان قلب نوری PPG، سنسور SpO۲، شتاب سنج ۶ محوره، موتور لرزش روتور، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور ژیروسکوپ و سنسور‌های تشخیص لباس" از جمله سنسور‌های این ساعت هوشمند هستند.

این ساعت از طریق روش‌های مختلفی، مثل بلوتوث ۵.۰، سازگاری با اندروید ۵.۰ به بالا و iOS ۹.۰ به بالا قابلیت اتصال دارد. به جز داشتن GPS باید گفت که باتری این دستگاه ۴۲۰ میلی آمپر ساعت است. همچنین این دستگاه با رنگ مشکی ارائه می‌شود و با ۶۳.۵ گرم (با بند) وزن، دارای ابعاد ۲۵۷.۶*۴۶*۱۱.۱ میلی متر (با بندها) است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.