مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: هدف گذاری مادر صنعت فولاد ایران در سال تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، تحقق دستیابی به تولید سه میلیون تن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، در اولین روز سال ۱۴۰۰ با حضور در بین کارکنان خط تولید این شرکت در بخش‌های کوره بلند، فولادسازی و نورد، به تشریح سختی‌های سال ۹۹ و نتایج خوب آن پرداخت و گفت: اتفاقات خوب سال سخت ۹۹ حاصل تلاش، همدلی و تعهد یکایک همکاران ذوب آهنی بود که با تمام وجود برای صنعت و اقتصاد کشور کوشش کردند.

منصور یزدی زاده، از هدف گذاری این شرکت برای دستیابی به تولید ۳ میلیون تن در سال جدید خبر داد وگفت: درصورت ایجاد نشدن مشکل ومانع خاصی دست یابی به این تولید در سال ۱۴۰۰ امکانپذیر است.

او، تدبیر معظم انقلاب در سال جدید با نامگذاری این سال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» را همچون سال‌های گذشته بسیار هوشمندانه توصیف کرد و افزود: این عنوان، همان چیزی است که تولید کننده نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، کشور را در حوزه تولید از توانایی‌های بسیار مطلوبی برخوردار دانست و گفت: امکان ایجاد حرکت‌های اساسی فراهم است، اما موانعی در مسیر حرکت تولید ایجاد می‌شود که امید است دولتمردان ما در این خصوص، همت مضاعف داشته باشند تا شعار امسال  محقق شود و ذوب آهن بتواند دستاورد خوبی در سال جاری رقم بزند.

منصور یزدی زاده افزود: تولید ذوب آهن اصفهان در سال گذشته، افزایش کمی (حدود ۴ هزار تن) درمقایسه با سال ۹۸ داشت، اما به لحاظ کیفی و تنوع محصولات به ویژه در تولید ریل وکلاف و دیگر محصولات جدید، دستاورد‌های خوبی حاصل شد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، راه اندازی کوره بلند شماره یک را در سال گذشته  دستاوردی مهم وارزشمند برای این شرکت دانست و گفت: این موفقیت با همدلی تلاشگران ذوب آهنی حاصل شد و این کوره خیلی زود به تولید نرمال رسید.

او شیوع ویروس کرونا را از جمله اثرگذارترین موانع و مشکلات این شرکت بیان کرد وگفت: این عامل باعث بسته شدن بازار‌های خارجی و مشکلات تامین مواد اولیه در داخل شد که تولید را به ویژه در ابتدای سال گذشته با چالش مواجه کرد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان بزرگترین اقدام در زمینه پشتیبانی و مانع زدایی از تولید برای این شرکت را، حل مشکل تامین مواد اولیه بیان کرد و افزود: ذوب آهن برای تولید نباید دغدغه تامین مواد اولیه داشته باشد و مسائلی همچون مباحث فنی تولید، صادرات و... به اندازه کافی ایجاد دغدغه می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.