معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: با توجه به شکننده بودن وضعیت نارنجی کرونایی شهرستان، محدودیت‌های بیشتری برای ورود و خروج خودرو‌ها به شهرستان اعمال خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،احمد گودرزیان،معاون استاندار لرستان گفت: با توجه به حضور مرد م در بازار و عادی انگاری وضعیت کرونا متاسفانه وضعیت بروجرد از زرد به نارنجی تغییر کرده است.

او با اشاره به نگران کننده بودن شرایط کرونایی فعلی و افزایش تعداد بیماران بستری شده افزود: همه خودرو‌های غیربومی و به ویژه پلاک خوزستان حق ورود به این شهرستان را ندارند.

او تاکید گرد: محدودیت‌های تردد شبانه نیز از ساعت ۲۱ در بروجرد اعمال شده و گروه‌های سه و چهار شغلی نسبت به وضعیت شهرستان تعطیل می‌شود.
گودرزیان اظهار کرد: وضعیت شهرستان بروجرد نارنجی است که باید محدودیت‌های جدید اعمال شود.
فرماندار بروجرد ادامه داد: برگزاری کلیه مراسمات ختم و عروسی در شهرستان به خصوص در روستا‌ها ممنوع است و با برگزار کنندگان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.
او  اضافه کرد: برخی روستا‌ها نیز از نظر شیوع ویروس کرونا آمار بالایی دارند که باید قرنطینه شوند.
فرماندار بروجرد تاکید کرد: باید با اعمال محدودیتها، و توصیه جدی به مردم و رعایت پروتکل‌های الحاقی تلاش شود تا نیمه فروردین وضعیت کرونا بروجرد کنترل تا به مرحله قرمز کرونابی وارد نشویم.

گودرزیان افزود: اگر مردم پروتکل‌ها را رعایت نکنند و محدودیت‌های لازم اجرا نشود به وضعیت قرمز برخواهیم گشت و انتظار داریم مردم همچون گذشته نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ورزند.

او تاکید کرد: خودرو‌هایی با پلاک غیر بومی حق تردد در سطح شهرستان را حتی اگر ساکن بروجرد هم هستند را ندارند.

او  یاداور شد: مسافرانی که از قبل وارد شهرستان شده اند تا سه شنبه می‌توانند از شهر خارج شوند در غیر این صورت جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار