معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بوشهر گفت: از ۲۹ اسفند پارسال تا امروز ۶۲۰ گردشگر و مسافر از واحد‌های اقامتی مجاز استان استفاده کرده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه سالاری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر بیان کرد: بر اساس آمار گرفته شده از تمامی مراکز اقامتی دارای مجوز از این اداره کل، از تاریخ ۲۹اسفند پارسال تا ۱ فروردین امسال، ۶۲۰ نفر در این واحد‌ها اقامت داشته‌اند.

او ادامه داد:  مراکز اقامتی ما در حال حاضر این ظرفیت را دارند تا در قالب دستورال‌های سفر ایمن و هوشمند پذیرای تورهای برنامه ریزی شده باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره جلوگیری از فعالیت تورهای بدون کد عنوان کرد: فقط تورهایی می‌توانند در قالب سفرهای ایمن و مسئولانه فعالیت کنند که از قبل در سامانه ثبت نام کرده و قابل کنترل و شرایط ارزیابی را داشته باشند.


بیشتر بخوانید


سالاری هدف از این فعالیت‌ها را کمک به جلوگیری از شیوع موج بعدی کرونا در استان دانست و بیان کرد: همه ما می‌دانیم که شرایط کنونی مناسب سفر نبوده ولی تمام تلاش ما این است تا بتوانیم در این روزها، زمینه را برای استفاده علاقمندان و گردشگران فراهم کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.