معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی بوشهر گفت: ۵۱ اقامتگاه بوم‌گردی در استان بوشهر فعالیت دارد و بی تردید با عبور از شرایط کنونی، این عدد تغییر خواهد کرد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه سالاری معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر بیان کرد: تا کنون ۵۱ اقامتگاه بوم‌گردی در این استان به بهره برداری رسیده است و بی تردید با عبور از شرایط کنونی، این عدد تغییر خواهد کرد و رونق گردشگری به استان بر می‌گردد.

او  با اشاره به صدور مجوز و موافقت اصولی برای ایجاد دو اقامتگاه بوم‌گردی در بوشهر عنوان کرد: دو اقامتگاه بوم‌گردی در تنگستان و دشتستان ایجاد خواهد شد که به توسعه ظرفیت اقامت در این شهرستان‌ها کمک می‌کند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر ادامه داد: این دو واحد اقامتی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در روستا‌های پهلوانکشی تنگستان و چهار برج دشتستان ساخته می‌شود.


بیشتر بخوانید


سالاری عنوان کرد: یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار توسعه اقامتگاه‌های بومگردی و صنعت گردشگری در روستاها، ایجاد اشتغال روستاییان است که در همین راستا با راه اندازی این ۲ واحد برای ۱۴ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.