همکاری وان پلاس با Hasselblad برای تولید دوربین موبایل حرفه ای

شرکت وان پلاس برای ساخت دوربین های گوشی های سری جدید خود با یک شرکت تولید تجهیزات عکاسی حرفه مشارکت می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک هفته پیش، خبری در اینترنت منتشر شد که توسط شرکت وان پلاس برای تبلیغ سری آینده گوشی‌های OnePlus 9 بود که در تاریخ ۲۳ مارس معرفی می‌شود. شاید بزرگترین خبر این است که در خط OnePlus 9 از دوربین‌هایی استفاده می‌شود که توسط شرکت Hasselblad توسعه یافته اند. همانطور که بیشتر عکاسان حرفه‌ای می‌دانند، Hasselblad یکی از شناخته شده‌ترین و ممتازترین برند‌های صنعت عکاسی است. مدیر عامل وان پلاس، پیت لاو اظهار داشت که افزودن هاسلبلاد به تیم وان پلاس معیار جدیدی در عکاسی تلفن همراه ایجاد می‌کند.


بیشتر بخوانید


بهبود کیفیت تصاویر هدف وان پلاس است

اولین کار Hasselblad بهبود کیفیت رنگ در عکس‌ها و فیلم‌هایی است که با مدل‌های سری OnePlus 9 گرفته شده است. مدیر بازاریابی جهانی این شرکت عکاسی، Bronius Rudnickas، می‌گوید که با سری OnePlus 9، Hasselblad به کیفیت رنگی عالی دست می‌یابد. امروز وان پلاس اپیزود دوم مجموعه ویدیویی پشت لنز خود را منتشر کرد. این شرکت خاطرنشان می‌کند که فقط نمی‌تواند یک آرم Hasselblad را در پشت تلفن خود بزند. هسیاوآ چنگ، ​​معاون بخش تصویربرداری وان پلاس، می‌گوید وان پلاس باید در یک مدت زمان کوتاه به هدفی سخت دست یابد. چنگ خاطرنشان می‌کند که بزرگترین نبرد بین OnePlus و Hasselblad بحث‌هایی است که آن‌ها در مورد رنگ واقعی دارند.

همکاری وان پلاس با Hasselblad برای تولید دوربین موبایل حرفه ای

 مدیر خلاقیت محصولات شرکت وان پلاس، روشن می‌کند که هدف OnePlus پس از مشارکت با Hasselblad قرار دادن تجربه عکاسی حرفه‌ای در جیب کاربران وان پلاس است. برای ایجاد این امکان، وان پلاس روی رابط کاربری، تجربه کاربری، بسته بندی و حتی صدای شاتر سخت کار کرد. همانطور که زنگ گفت: "ما به عنوان یک شرکت فناوری می‌توانیم به شما کمک کنیم داستان بهتری بگویید و تصاویر زیباتر و حرفه‌ای تری را خلق کنید. "

همکاری وان پلاس با Hasselblad برای تولید دوربین موبایل حرفه ای

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار