امکان همزمانی مراسم معرفی گوشی OnePlus 9 با رویداد بعدی اپل

رویداد ماه مارس اپل که قرار است ۲۳ این ماه برگزار شود ممکن است با مراسم رونمایی از گوشی جدید OnePlus همزمان شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هرسال مارس، شرکت اپل رویدادی را به منظور معرفی محصولات جدید خود برگزار می کند. به استثنای سال ۲۰۱۷، این شرکت از مارس ۲۰۱۵  این رویداد را هرساله برگزار کرده و به نظر می‌رسد رویداد امسال  تفاوتی با قبلی‌ها نخواهد داشت و تنها تفاوت در مجازی برگزار شدن این رویداد است. پیش از این شایعه شده بود که رویداد اپل در ۱۶ مارس برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


احتمال رونمایی iPad Pro Apple Event در ۲۳ مارس

گزارش شده که رویداد بعدی اپل که به دلیل همه گیری ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود برای تاریخ سه شنبه ۲۳ مارس برنامه ریزی شده و انتظار می‌رود برچسب‌های ردیابی AirTags، که معرفی آن ها چندین بار به تأخیر افتاده‌اند و سری iPad Pro (2021) در این رویداد رونمایی شوند.

امکان همزمانی معرفی OnePlus 9 با رویداد بعدی اپل

شایعه شده که پشتیبانی بعدی از شبکه 5G اختیاری ارائه می‌شود و این آیپدها از تراشه قدرتمند A14X Bionic بهره می‌برند که می‌تواند عملکرد تراشه‌های M1 اپل را بهبود بخشد. تبلت iPad mini نیز به روزرسانی می‌شود، اما کمتر احتمال دارد اپل مدل آیپد تمام صفحه خود را در ماه جاری معرفی کند.

امکان همزمانی معرفی OnePlus 9 با رویداد بعدی اپل

از دیگر محصولاتی که می‌توانند در این مراسم ظاهر شوند، AirPods نسل سوم اپل و Apple TV جدید است. به گفته برخی منابع، هر دو این محصولات آماده راه اندازی هستند، اما اطلاعیه قطعی برای رونمایی آن ها در این رویداد منتشر نشده است.

این اولین بار نیست که رویداد‌های اپل و وان پلاس با هم همزمان می‌شوند

به نظر می‌رسد رویداد بعدی اپل با اعلامیه سری OnePlus 9 که قرار است در ۲۳ مارس نیز برگزار شود، همزمان شود. جالب اینجاست که این اولین بار نیست که این اتفاق می‌افتد. در سال ۲۰۱۸ وقتی اپل روزی را برای برگزاری رویداد اکتبر خود انتخاب کرد، جایی که در نهایت iPad Pro (2018) را دوباره طراحی و معرفی کرد، وان پلاس مجبور شد رویداد معرفی OnePlus 6 T خود را به تاریخ دیگری منتقل کند.

امکان همزمانی معرفی OnePlus 9 با رویداد بعدی اپل

اینکه OnePlus به تاریخ اصلی خود پایبند باشد یا مجبور به انتقال رویداد OnePlus 9 خود برای همزمانی با اپل نشود، باید منتظر ماند و دید، اما اگر هر دو در یک روز اتفاق بیفتد، ممکن است ۲۳ مارس یکی از شلوغ‌ترین روز‌های فن آوری در سال باشد.

امکان همزمانی معرفی OnePlus 9 با رویداد بعدی اپل

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار