معاون عملیات سازمان آتشنشانی زنجان از آماده باش کامل آتشنشانی زنجان در ایام نوروز برای امدادرسانی به حادثه دیدگان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ابوالفضل رستمی معاون عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان،گفت : از ۱۵ اسفند ماه سال ۹۹ تعداد پنج اکیپ سه نفره از عوامل آتشنشان با توجه به پیک ترافیکی بالا  و حجم حضور شهروندان در  پنج نقطه حساس و شلوغ مرکزی شهر زنجان استقرار پیدا کرده اند که در صورت لزوم به منظور پاسخگویی و امدادرسانی سریع و به موقع وارد عمل می‌شوند.

او، اظهار داشت: از روز جمعه / ۲۹ اسفند ماه ۹۹/ تا ۱۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۰  نیز چهار اکیپ آتشنشانی در مبادی ورودی و خروجی شهر زنجان "زنجان - تبریز، زنجان - قزوین، زنجان - بیجار و زنجان - تهم، مستقر خواهند شد تا در صورت وقوع حوادث احتمالی در مسیر‌های مواصلاتی شهر زنجان، هرچه سریعتر به محل اعزام شوند.

رستمی، تصریح کرد: آتشنشانی زنجان طی مدت یاد شده برای مقابله با حوادث ناشی از بارندگی ازجمله آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر با استفاده از پمپ‌های آتش نشانی به منظور تخلیه آب و قایق‌های نجات، آماده خواهد بود و تیم غواصی نیز در آماده باش کامل به سر خواهد برد.

او یادآور شد: در روز سیزده فروردین سال جدید نیز همچون سال‌های گذشته آتشنشانی زنجان در آماده باش صد درصد خواهد بود و انتظار می‌رود طبیعت گردان در این روز از سال جانب احتیاط را رعایت کرده و در صورت برافروختن آتش، هنگام ترک محل از خاموش بودن آن مطمئن شوند تا آتش سوزی اتفاق نیفتد.


انتهای پیام/ف
منبع/ ایرنا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.