کردی گفت: منطقه آزاد چابهار در ۲ سال اخیر در حوزه مسوولیت اجتماعی ۱۰۰ پروژه در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و زیرساخت‌های ورزشی و توسعه روستایی در این شهرستان اجرا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: این سازمان در ۲ سال اخیر در حوزه مسوولیت اجتماعی ۱۰۰ پروژه در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و زیرساخت‌های ورزشی و توسعه روستایی در این شهرستان اجرا کرده است.

او گفت: تمرکز ویژه منطقه آزادچابهار بر مسوولیت‌های اجتماعی بوده که از جمله اقدامات مهم این سازمان در راستای توجه به وظایف انسانی، ایفای نقش مسوولیت اجتماعی است.

او افزود: این سازمان توانمندسازی محلی را یکی از دستورات اساسی در کار خود قرار داده و در سال ۱۳۹۸ با کمک دانشگاه تهران و صاحب‌نظران محلی و استانی اقدام به تدوین سند مسوولیت اجتماعی سازمانی کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه در ۱۰۰ پروژه‌ای که این سازمان در آن فعالیت داشته، خاطرنشان کرد: ۴۸ پروژه اجتماعی شامل پروژه ساخت ۲۰ مدرسه، یک مجتمع شبانه‌روزی، سه خوابگاه، چهار زیرساخت بهداشتی و ۲۰ زیرساخت ورزشی بوده که بیشترین سهم را در پروژه‌های مسوولیت این سازمان به خود اختصاص داده است.

او ادامه داد: پس از آن نیز پروژه‌های فرهنگی با ۳۳ پروژه شامل ساخت و تجهیز ۲۷ خانه امید روستایی، پنج کتابخانه روستایی و یک خانه فرهنگ‌وهنر و همچنین اجرای ۱۷ پروژه گردشگری و ۲ پروژه محیط زیستی را می‌توان یادآور شد.

کردی گفت: بر همین مبنا، این سازمان در بخش‌های گوناگونی از جمله بهداشت و درمان، توسعه گردشگری، حمایت‌های اجتماعی، آموزش و فرهنگی، محیط زیست، ساخت فیلم و حتی ساخت مدرسه فعالیت‌های قابل توجهی داشته است.

او تصریح کرد: شاید شاخص‌ترین اقدام سازمان منزقه آزاد چابهار در این زمینه را بتوان راه‌اندازی و حمایت و روند فعالیت دبیرستان دانا و توانا عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار هدف از حمایت و پشتیبانی از این نهاد علمی-آموزشی که با نگاهی آینده‌نگرانه به آن توجه شده است، بارورسازی پتانسیل‌های استعدادی و تقویت تخصص نسل‌های آینده عنوان کرد و گفت: قطعاً تاثیر بسزایی در آینده این منطقه و حتی کشور خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار