مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سی ام اسفند سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در محور قزوین - رشت، موتور سوار جان باخت و سرنشین دیگر آن به شدت آسیب دید.

سرهنگ ذاکری منش افزود: کارشناسان علت حادثه را تخطی موتور سیکلت از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و تردد در آزاد راه عنوان کردند.

تغییر مسیر ناگهانی تریلی منجر به سانحه شد

رئیس پلیس راه استان گفت: در بزرگراه قزوین-زنجان بر اثر برخورد یک دستگاه سواری دنا با کامیون کشنده ولوو، راننده سواری جان باخت و ۳ سرنشین دیگر آن مصدوم شدند.

سرهنگ ذاکری منش بیان داشت: کارشناسان علت وقوع این حادثه را تغییر ناگهانی مسیر توسط کشنده ولوو اعلامکرده اند.

تبلت‌های قاچاق در توقیف پلیس

فرمانده انتظامی استان گفت: در پی کسب خبری از ماموران انتظامی استان کردستان مبنی بر تردد کامیون حامل بار قاچاق از استان کردستان به سمت تهران بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین قرار گرفت.

سردار علی ابراهیمی افزود: ماموران حین کنترل خودرو‌های عبوری در بزرگراه زنجان -قزوین کامیون مورد نظر را شناسایی و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۹۷ دستگاه تبلت هوشمند، ۱۷۲ عدد هندزفری و ۱۰ عدد کارت گرافیک قاچاق کشف شد.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده، ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

کشف سیگار قاچاق از یک واحد صنفی در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی یک واحد صنفی متخلف شدند.

سرهنگ حسین رشید تبار افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی و در بازرسی از این واحد صنفی هزار و ۳۶۰ نخ سیگار قاچاق فاقد مجوز کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا، ارزش تقریبی سیگار‌ها را ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال اعلام کرد و از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه تخلف و فعالیت غیر مجاز از واحد‌های صنفی سریعا مراتب را به استحضار مقامات ذیصلاح برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.