مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و سوم اسفند سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ شهرام منصوری فرمانده انتظامی آوج گفت:، ماموران انتظامی این شهرستان در شهر آبگرم یک دستگاه کامیون حامل هزار و ۱۴۰ قطعه مرغ زنده قاچاق را توقیف و یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

سرهنگ منصوری افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این محموله طیور را ۵۷۰ میلیون ریال اعلام کردند.

برخورد پیکان وانت با موتور سیکلت یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پیکان وانت با موتور سیکلت در سه راهی شارین اسفرورین، موتور سوار جان باخت.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش افزود: علت حادثه درحال بررسی است.

چاه ساختمان نیمه کاره جان جوان ۳۱ ساله را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در شهر محمود آباد نمونه، یک جوان ۳۱ ساله‌ای که در حال گفتگو با مالک ساختمان بود ناگهان به چاهی که حفاظ و علامتی نداشت سقوط کرد و جان باخت.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: رعایت نکات ایمنی در حین انجام کار و استفاده از لوازم ایمنی وهشدار دهنده می‌تواند از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کند.

کشف ۵ دستگاه ماینر فاقد مجوز در قزوین

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: برابر اخبار واصله مبنی بر استفاده از ماینر‌های غیر مجاز در یکی از باغ تالار‌های اطراف قزوین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: ماموران در بازرسی از آنجا ۵ دستگاه ماینر غیر مجاز را کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش تقریبی دستگاه‌های استخراج بیت کوین توسط کارشناسان مربوطه حدود ۱۵۰ میلیون ریال تعیین شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.