دید و بازدید‌های نوروزی باز هم می‌تواند به قیمت جان انسان‌ها تمام شود، اگر بی توجه به هشدار‌ها و دستورالعمل‌ها به استقبال ویروس مرگبار کرونای انگلیسی برویم.

ضیایی رئیس گروه بیماری‌های عفونی بیمارستان ولیعصر بیرجند امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: تجربه تلخ سه موج کرونا در خراسان جنوبی نشان می‌دهد هرگونه دورهمی و دید و بازدید می‌تواند به قیمت جان مردم تمام شود و پیک خطرناکتر از قبل را به دنبال داشته باشد.

او از مردم خواست برای حفظ سلامتی خود، خانواده و کادر درمانی تا جایی که ممکن است از دید و بازدید‌های نوروزی و سفر‌های غیر ضروری بپرهیزند.

ضیایی تأکید کرد: اگر لازم است پدر و مادر را ملاقات کنید، حتما این کار در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک باشد و این عید دیدنی در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.


بیشتر بخوانید


رئیس گروه بیماری‌های عفونی بیمارستان ولیعصر بیرجند به مردم توصیه کرد در صورتی که مجبور به عید دیدنی در فضای بسته هستند، حتما پنجره‌ها باز و هوا جریان داشته باشد.

کرونا همچنان مهمان ناخوانده سال ۱۴۰۰

به گفته رئیس گروه بیماری‌های عفونی بیمارستان ولیعصر بیرجند سال ۱۳۹۹ سال بسیار سختی برای کادر درمانی، بیمارستان‌ها و مردم بود و همه ما سالی پر از نگرانی و اضطراب را پشت سر گذاشتیم.

ضیایی افزود: تحمل این شرایط برای هیچ کس آسان نبود و با وجود مشکلات، همه مردم تمام تلاش شان را کردند تا حداکثر دستور العمل‌ها را رعایت کنند.

او بیان کرد: امیدوار بودیم امسال هم همانند گذشته ها، بتوانیم نوروز را در کنار هم جشن بگیریم، اما چه کنیم که کرونا سال ۱۴۰۰ هم مهمان ناخوانده ما خواهد بود و اگر جدی نگیریم روز‌های سخت تری را در پیش خواهیم داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.