صدا و سیمای خراسان جنوبی با ۱۱ هزار دقیقه برنامه متنوع تولیدی به استقبال نوروز می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،آینه دار مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه صدا و سیمای استان در آستانه شروع سال نو با برنامه‌های متنوعی به استقبال نوروز ۱۴۰۰ می‌رود، گفت: مرکز خراسان جنوبی در بخش صدا، سیما، فضای مجازی و خبر برنامه‌های متنوع را برای ایام تعطیلات نوروز تهیه و تدارک دیده تا شهروندان در این ایام بیشتر وقت خود را در محیط خانه با تماشای تلویزیون سرگرم باشند.

او با اشاره به آغاز ویژه برنامه‌های نوروزی صداو سیمای خراسان جنوبی از ۲۹ اسفند در حوزه سیما و صدا گفت: رسانه استانی همانند سنوات گذشته برنامه‌های شاد و متنوعی را برای نوروز ۱۴۰۰ و آغاز سال جدید تدارک و پیش‌بینی کرده است.

آینه دار با بیان اینکه در روز ۳۰ اسفند در آستانه تحویل سال با دو ویژه برنامه برای تحویل پیش بینی شده است، گفت: شبکه خاوران از ساعت ۹ و نیم صبح ۳۰ اسفند در حوزه سیما با برنامه سر سالی و از ساعت ۱۱ صبح در صدا با برنامه سر سال نو به استقبال سال جدید خواهد رفت.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این ایام نوروز پخش ویژه برنماه‌های زنده از این شبکه افزایش خواهد پیدا کرد، گفت: هر روز صبح در ساعت ۱۰ صبح در حوزه سیما با برنامه روز نو به صورت زنده همراه با مخاطبان خواهیم بود و در رادیو خراسان جنوبی با برنامه بیا که نوروزه ساعت ۱۰ صبح با لحظات خوبی را برای مخاطبان ایجاد خواهیم کرد.

آینه دار با اشاره به برنامه‌های شبانه در حوزه سیما و صدا در ایام نوروز گفت: در سیمای خاوران هرشب در ساعت ۲۱ و ۳۰ با برنامه شب‌های زعفرانی و در حوزه صدا نیز برنامه ابتکاری نوروز شو با همکاری دو استان کرمان و سیستان و بلوچستان ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روی آنتن خواهد رفت.

او با اشاره تولید برنامه بهاران به منظور معرفی مسابقات و بازی‌های محلی و در یک فضای شاد و مفرح گفت: این ویژه برنامه در ایام نوروز ساعت ۹ و ۳۰ صبح از سیمای خاوران پخش خواهد شد.

مدیرکل صداو سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه در روز میلاد منجی عالم بشریت حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از حوزه‌های صدا و سیما ویژه برنامه‌های متنوع تهیه و پخش خواهد شد، گفت: پخش روازنه سریال و فیلم‌های سینمایی متنوع از دیگر برنامه‌های صداو سیمای خراسان جنوبی برای ایام نوروز است.

آینه دار گفت: در مجموع برای ایام نوروز بیش از ۱۱ هزار دقیقه برنامه در صداو سیمای خراسان جنوبی تولید شده است، که امیدواریم ساعت خوبی را برای مخاطبان در این ایام ترسیم کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
خیلی خوب