عالی پور گفت:با توجه به شیوع کرونا امکان میزبانی از مسافران نوروزی در قم نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، یونس عالی پور،معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکان میزبانی از مسافران نوروزی نداریم بنابراین مردم به قم سفر نکنند.

او پاسداری از سلامت مردم را در شرایط کرونایی مورد توجه قرار داد و با بیان این که ما علاقه مندیم تا میزبان زائران حضرت فاطمه معصومه (س) باشیم به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: کووید ۱۹ شرایطی را به وجود آورده که امکان میزبانی نداریم و فضا‌های رسمی اقامتی، ظرفیت بسیار محدودی است و اگر زائرانی بیش از این ظرفیت به قم بیایند امکان پذیرایی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم در همین زمینه تصریح کرد: مسافرانی هم که قصد توقف چند ساعته در قم را داشته باشند طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه  چادر زدن در بوستان‌ها و حاشیه راه‌ها را نخواهند داشت.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری مجددا یادآور شد: اگر کسی قصد سفر به قم دارد شهر ما مهیای پذیرایی از مسافران نخواهد بود و امیدواریم شاهد حضور مسافرانی نباشیم که نمی‌توانیم از آن‌ها پذیرایی کنیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار