حجت‌الاسلام عبدوس گفت: تبلیغات پرهیاهوی دشمنان نشانه استیصال آنان در برابر عظمت دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران است، ولی تاثیری در حرکت نظام ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: دشمنان تمام بوق‌های تبلیغاتی خود را به کار گرفتند تا مشکلات کوچک اقتصادی در ایران را چنان بزرگ کنند که گویی در ۴٠ سال گذشته هیچ مساله و پیشرفتی رخ نداده است.

او با اشاره به اینکه قدرت سیاسی و پیشرفت ایران نه تنها باعث توسعه داخلی بلکه دلگرمی برای ملت‌های آزاده دنیا است گفت: دستاورد‌های نظامی ایران به گونه‌ای است که پهپاد ایرانی یکساعت و ۴٠ دقیقه بالای ناو آمریکایی می‌چرخد و آنان جرات ندارند حتی یک گلوله به آن شلیک کنند.

عبدوس با تاکید بر لزوم بازگویی گام‌های توسعه کشور در زمینه‌های مختلف یادآور شد: آن‌ها که گذشته را دیدند، شرایطی که نظامیان اسرائیلی بر شاه پهلوی تسلط داشتند برای جوانان شرایط آن زمان را بازگو کنند.

امام جمعه موقت سمنان گفت: ایران کنونی به مرحله‌ای از قدرت دست‌یافته است که ابرقدرت‌ها امروز با شنیدن نام ایران لرزه بر اندامشان می‌افتد.

او پیشرفت‌های پزشکی ایران اسلامی را مثال زد و افزود: آزمایش‌ها و تولید واکسن کرونا در بنیاد برکت و موسسه‌های دیگر یکی از نشانه‌های قدرت نظام است در کنار این که مشکلات و مسایل را باید با هم مطرح و در حل مشکلات به هم کمک کرد.

عبدوس بر ضرورت توسل به حق و کمک به همدیگر تاکید و اضافه کرد: اگر به این مبانی عمل نکنیم دشمنان در دلسردکردن مردم به ویژه جوانان موفق می‌شوند.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه عظمت نظام در تمام عرصه‌ها برای جوانان بازگو شود گفت: امام خمینی (ره) آرمان والایی از این انقلاب داشت و درباره دوازدهم فروردین گفتند این روز آغاز اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است.

عبدوس بیان کرد: در آیین نامه‌ها و برنامه ریزی‌ها به آرمان امام راحل و به ویژه نکات گام دوم انقلاب توجه شود.

او با اشاره به توجه گام دوم انقلاب و تاکید رهبری به نقش جوانان گفت: دشمن در تلاش است در فکر جوانان چهره انقلاب را تغییر دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.