نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر هم صدایی مجلس و دولت در تمام موضوعات بخصوص تلاش برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: رهبری مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع تحریم‌ها و پروتکل الحاقی را مطلوب ارزیابی کرده اند و بر یکصدایی ملت ایران و دولت و مجلس نیز تاکید کردند.

او بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عکس العمل ایران در خصوص خروج امریکا از برجام و از سویی حرام بودن استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی وسلاح هسته‌ای در اسلام را یادآوری کرد و افزود: آقا فرمودند ایران کشوری اسلامی و پای‌بند دستورات دین اسلام خواهد بود و اگر تولید سلاح هسته‌ای حرام نبود حتی بزرگتر از رژیم صهیونیستی و امریکا نیز نمی‌توانست در این خصوص در مقابل ایران بایستد.

امام جمعه سمنان افزود: بزرگنمایی مشکلات و اعمال تحریم‌ها از حربه‌های دشمن برای خسته کردن ملت ایران است، اما مردم ایران پای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و نه تنها خسته نمی‌شنوند بلکه خود دشمن را خسته می‌کنند.

تداوم همدلی مومنانه مردم نیکوکار و بیان ابعاد شخصیت والای امیرمومنان حضرت علی (ع) و حضرت زینب (س) دیگر سخنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان بود.

انتهای پیام /گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار