سال گذشته عرضه‌های اولیه متنوعی در بازار سرمایه انجام شد که "آریا ساسول" یکی از آن‌ها بود.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان شرکت پلیمر آریا ساسول با نماد آریا یک یکی از عرضه های اولیه سال 99 بود که در بازار دوم بورس عرضه شد.

موضوع فعالیت این شرکت، طراحی، توسعه، تأمین سرمایه، ساخت، تملک و بهره‌ برداری و نگهداری واحدهای تولید محصولات شیمیایی و پتروشیمیایی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  واقع در بندر عسلویه و بازاریابی، فروش و پخش این محصولات در بازارهای داخلی و بین‌المللی است که نماد این شرکت را در گروه " محصولات شیمیایی " قرار داده است.

سهام آریا ساسول بزودی عرضه اولیه می‌شود - صدای بورس

این شرکت در تاریخ 7 خرداد 99 تعداد 229 میلیون و 192 هزار سهم معادل 5 درصد از سهام خود را روانه میز معاملات کرد که در نهایت 3350038 نفر با میانگین قیمت 6511 تومان در این شرکت سرمایه گذاری کردند.

بر اساس اطلاعیه عرضه، هر کد بورسی می توانست 100 سهم در بازه قیمتی 6501 تا 6511 تومان ثبت سفارش کند که معادل حداکثر 651 هزار تومان بوده است.

حالا بعد از گذشت تقریبا 9 ماه از عرضه اولیه این نماد براساس اطلاعات منتشر شده در سایت مدیریت فناوری بورس تهران، قیمت پایانی این نماد در تاریخ 25 اسفند 99 به 8592 تومان رسیده، که با لحاظ افزایش سرمایه شرکت در تاریخ 21 دی ماه از 458 میلیارد به 916 میلیارد تومان که نشان از رشد 178.08 % نسبت به روز عرضه اولیه سهام شرکت دارد. تغییراتی که می توانید نمودار کامل آن را در شکل زیر مشاهده کنید. همچنین در ادامه بخشی از خلاصه وضعیت این شرکت در هشت ماه گذشته ارائه می شود.

نماد

نماد

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار