فرماندار کارون از بستری متوسط روزانه ۲۵ بیمار کرونایی در بیمارستان سینا این شهرستان گفت: انتقال بیماری در دورهمی‌های خانوادگی زیاد است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معصومه خنفری فرماندار کارون با اشاره به بستری متوسط روزانه ۲۵ بیمار کرونایی در بیمارستان سینا این شهرستان، گفت: هم اکنون کارون در وضعیت قرمز بوده و بار مراجعه به مراکز درمانی شهرستان زیاد است.

او بر جدی گرفتن خطر بیماری کووید-۱۹ از سوی شهروندان بیان داشت: دورهمی‌های خانوادگی آتش کرونا را شعله ور می‌کند و ابتلای افراد در تماس با افراد خانواده و در تجمع‌های غیرضروری اتفاق می‌افتد.

خنفری با بیان اینکه چندی پیش آمار بستری‌ها در شهرستان روند کاهشی داشت، ولی اکنون میزان ثابتی دارد، اظهار داشت: در بیمارستان سینا، بیمارانی از برخی شهرستان‌های استان بستری هستند که جزو آمار همان شهرستان‌ها لحاظ می‌شوند، ضمن اینکه اکنون در این بیمارستان، تعداد بیماران اهوازی بیشتر از شهرستان کارون است، اگرچه برخی از بیماران ما در بیمارستان‌های اهواز بستری بوده که جزو آمار شهرستان کارون محاسبه خواهند شد.

اعمال محدودیت‌های کرونایی و ممنوعیت ورود و خروج به کارون

او با بیان اینکه ورود و خروج به شهرستان کارون به ویژه در ایام تعطیلات نوروز ممنوع است و اعمال محدودیت‌ها به شدت اجرا می‌شود، تصریح کرد: از آنجا که شماره پلاک خودرو‌های شهرستان‌های اهواز، کارون، حمیدیه و باوی مشابه است، بنابراین فقط ورودی آبادان به کارون را بسته ایم و محدودیت‌های ترافیکی به صورت جدی اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.