سیلاوی با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا از سوی شهروندان دشت آزادگان گفت: هرگونه عادی انگاری سبب طغیان کووید-۱۹ می‌شود.

حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه هماهنگی مبارزه با کرونا ویروس در دشت آزادگان گفت: پرهیز از هرگونه عادی‌انگاری و شتاب زدگی در بی توجهی نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی الزامی است.

او بر تداوم فعالیت‌ طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روز‌های پایانی سال با شدت بیشتر افزود: هم اکنون روند کاهش ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن در شهرستان خوب است، ولی این به این معنا نیست که اصول بهداشتی را نادیده بگیریم.

سیلاوی با تاکید بر رعایت بیش از پیش بهداشت فردی و عمومی اظهار داشت: تغییر رنگ وضعیت شهرستان‌ها سبب نگرانی به سبب کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی هستیم که در نتیجه آن نیز کرونا طغیان خواهد کرد و مجدد آمار ابتلا به این بیماری و مرگ و میر ناشی از آن صعودی می‌شود.

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه در باید تعاملات اجتماعی و برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی و فرهنگی عادی انگاری را کنار بگذاریم و زندگی خود را با وجود خطر کرونا تطبیق دهیم، ادامه داد: میزان شیوع ویروس کرونا در شهرستان و استان خوزستان بسیار وسیع بوده و باید مردم توجه کنند که هنوز ویروس در حال انتشار در جامعه است، بنابراین اگر در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کوتاهی شود، شیوع این ویروس مجددا اوج خواهد گرفت.

او با اشاره به انسداد راه‌های ورودی دشت آزادگان و همچنین ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به شهرستان بیان داشت: نیرو‌های پلیس راه، انتظامی، هلال احمر، بهداشت و درمان و سپاه پاسداران در روز‌های آینده در همه ورودی‌های شهرستان مستقر و از تردد خودرو‌های غیر بومی به شدت جلوگیری می شود.

سیلاوی تصریح کرد: در برخی مراسم با توجه به هشدار‌هایی که داده بودیم، شیوه نامه‌های بهداشتی و مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا را اجرایی نکردند و همین مورد باعث شد مجبور به اقدام قانونی کرده و تا کنون ۱۱ نفر به دادستانی معرفی و حکم بازداشت صادر شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.