معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به قطع برق در ایستگاه پمپاژ تاسیسات آبرسانی شهدای فتح المبین شوش گفت: با تامین ژنراتور از قطع آب در اهواز جلوگیری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صابر علیدادی معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: با توجه به اعلام شرکت برق منطقه‌ای استان مبنی بر تعمیرات و قطع برق ایستگاه پمپاژ تاسیسات آبرسانی شهدای فتح المبین در منطقه ام الدبس شهرستان شوش از ۲۶ اسفند ماه، برای اولین بار در ۴۸ ساعت اخیر طی یک اقدام جهادگونه و تامین ۳ دستگاه دیزل ژنراتور با قدرت هر دستگاه ۲.۲ مگاولت آمپر و افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت ایستگاه پمپاژ سلمان، از قطعی ۳۰ ساعته آب اهواز جلوگیری شد.

او با بیان اینکه هرچند این تلاش جهادگونه از نظر مردم و رسانه‌ها پنهان بود، افزود:، اما خوشحالیم که در روز‌های پر مصرف سال و شست و شو و خانه تکانی‌های نوروز و وجود بیماری منحوس کرونا با همت مجموعه سازمان آب و برق و با تلاش شرکت آب غدیر خوزستان موجب آرامش و تامین آب شرب سالم مردم شدیم.

علیدادی اظهار داشت: تامین آب شرب کلانشهر اهواز هم اکنون از طرح آبرسانی غدیر و با ارسال روزانه ۵۳۰ هزار متر مکعب آب از طریق ایستگاه‌های پمپاژ ام الدبس و سلمان تامین می‌شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: آب شرب ، قطع آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.