لژیونر هندبال کشورمان درباره شرایط خود در عمان توضیحاتی را بیان کرد.

شهاب صادق زاده بازیکن هندبال کشورمان  در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور در تیم جمیس عمان بیان کرد: پس از پیشنهاد از عراق از لیگ هندبال عمان هم برای بازی به من پیشنهاد شد. پس از بررسی شرایط به این نتیجه رسیدم که به عمان سفر کنم و  همراه تیم جمیس عمان  در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشم.

او در ادامه عنوان کرد: لیگ برتر هندبال آقایان در بهمن ماه سال ۹۹ به پایان رسید و قرارداد من با تیم زغال سنگ طبس هم تمام شد. پس از پایان لیگ برتر پیشنهاد‌هایی از لیگ  هندبال عراق به دستم رسید، اما برای بستن قرارداد با این تیم های این کشور به نتیجه نرسیدم.  لیگ برتر هندبال عراق به علت شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز برگزار می‌شد. این لیگ حدود یک ماه طول می کشید.

او اظهار کرد: قبل از اینکه به تیم جمیس عمان  ملحق شوم لیگ برتر عمان آغاز شده بود. این تیم  وضعیت خوبی در لیگ عمان داشت. به غیر از من یک بازیکن سوریه‌ای نیز جذب این تیم شده بود.

صادق زاده گفت: لژیونر شدن بازیکنان یک رشته باعث پیشرفت آن رشته می‌شود چرا که  بازیکنان با شرایط جدید در لیگ‌های مختلف آشنا می‌شوند.  حضور در لیگ‌های خارجی به افزایش تجربه بازیکنان کمک می‌کند.  

لژیونر هندبال کشورمان درباره برگزاری لیگ برتر هندبال سال ۹۹ عنوان کرد: لیگ برتر هندبال ایران با وجود شیوع ویروس کرونا خیلی خوب برگزار شد. ما در لیگ برتر هندبال  شاهد بازی‌های جذاب و نزدیکی بودیم. نقاط ضعف لیگ برتر هندبال امسال کم بود چرا که فدراسیون هندبال تلاش کرد تا این رقابت‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار