مراسم اختتامیه لیگ برتر هندبال بانوان با حضور مسئولان وزارت ورزش، اعضای فراکسیون ورزش مجلس و فدراسیون هندبال برگزار شد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم اختتامیه و اهدای مدال تیم های اول تا سوم شانزدهمین دوره از لیگ برتر هندبال بانوان که دقایقی پیش در سالن شهید قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال پایان یافت، مدال و کاپ تیم سوم به بازیکنان و کادر فنی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تحویل داده شد.

سپس تیم شهید شاملی کازرون در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد و مدال و کاپ خود را از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس فدراسیون هندبال دریافت کرد.

در پایان هم تیم اشتادسازه مشهد روی سکوی قهرمانی ایستاد و با دریافت مدال طلا و کاپ از علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، قهرمانی خود را جشن گرفت.

در پایان مراسم اختتامیه و اهدای مدال‌های قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان، از ناظران و داوران دور نهایی این رقابت‌ها نیز تقدیر شد.

مژگان فرامرزیان، معاون توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان، زهرا موسوی، مدیرکل ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، الهام سلوکی، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال، میترا نوری، عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال و اکرمی نیا دبیرهیئت هندبال استان تهران پس از اهدای کاپ قهرمانی به تیم اشتادسازه، از ناظران این رقابت ها، مقبول، حاجیان و ریاحی تقدیر کردند.

همچنین در ادامه از عاطفه مظفری و فرناز مظاهری داوران قاره‌ای از استان اصفهان، مرضیه قفلی و مژگان حسن زاده داوران قاره‌ای از قزوین و پرستو نعمتی و مطهره نجد سمیعی داوران درجه ملی از استان تهران تقدیر شد.

کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان، دوباره به مشهد رفت


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، لیگ برتر ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار