کاربران توئیتر در روز ولادت حضرت عباس (ع) نوشتند:

جانباز زخمی‌ترین غزل دیوان عشق است/‌ای اهل حرم میر و علمدار خوش آمد

کاربران در فضای مجازی اقدام به داغ کردن هشتگ های مرتبط با روز جانباز و ولادت حضرت عباس (ع) کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت ابوالفضل (ع) ملقب به قمر بنی‌هاشم و باب الحوائج در ۴ شعبان ۲۶ هجری قمری به  دنیا آمد و امروز ۲۸ اسفندماه سالروز میلاد فرزند امیرالمومنین علی بن ابی‌طالب (ع)، حضرت ام‌البنین و برادر امام حسین (ع) است.

شهرت و محبوبیت حضرت عباس (ع) نزد مسلمانان به ویژه شیعیان قابل وصف نیست و شجاعت و همچنین وفاداری ایشان نسبت به امام حسین (ع) در کربلا نیز برای همه شیعیان روشن است.


بیشتر بخوانید


در همین راستا امروز ۲۸ اسفندماه مصادف با ولادت حضرت عباس (ع) در تقویم ملی کشور به نام روز جانباز به دلیل ایثارگری‌های آن‌ها در دوران دفاع مقدس نامگذاری شده.

کاربران نیز به مناسبت روز جانباز و ولادت حضرت قمر بنی هاشم(ع) اقدام به داغ کردن هشتگ های مرتبط با این روز کردند و در ادامه می‌توانید تعدادی از توئیت‌های منتشر شده توسط کاربران را مشاهده کنید:

جانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کندجانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کندجانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کندجانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کندجانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کندجانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کندجانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کندجانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کندجانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کندجانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کندجانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کندجانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کندجانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کندجانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کندجانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کندجانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کندجانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کندجانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) در کربلا را بیدار می‌کند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
جنت و رضوان و حور و کوثر، همگی آیت و نشانه‌ای از خوی وی است. او آبشاری است که از کوهی استوار چون على، در طبیعتی چون ام‌البنین جاری شد و در سرشاری از عطش سوخت. قهرمان نهر علقمه که شمس و قمر از نور جمالش خجل می‌شوند، افسانه و اساطیر نبود؛ مردی بود که مثل یک عَلَم هیچ وقت بر زمین نماند.
لقب «اَسَدُ الله الْغالِبْ» را چون علی بر او نهادند تا دوباره حمله‌های حیدری در میدان‌ها تکرار شوند و هنوز بعد از این همه سال، زیر نور مهتاب، چهره‌اش در زلالی آب می‌لرزد؛ گویی تنها بعد از خدا از آب می‌ترسد. مردی که افسانه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام و درود بر علمدار کرب و بلا حضرت ابوالفضل عباس
آخرین اخبار