انجمن علمی علوم کامیپوتر دانشگاه کاشان در سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت موفق به کسب رتبه کشوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حسین ستار معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: انجمن علمی علوم کامیپوتر دانشگاه به دبیری "آرمینا زارع" موفق به کسب رتبه دوم بخش ویـــژه سیزدهمیـن جشنوارۀ بین‌المللی حرکت شد.

او، برگزاری سیزدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت را در بازه زمانی آبان تا بهمن ماه امسال یادآورشد و افزود: ۹ انجمن در این جشنواره شرکت کردند که حدود ۱۳ حوزه (انجمن برتر «کل فعالیت‌ها» ، نشریات، اختراع،کار آفرینی،مسابقه و خلاقیت ) با هم رقابت کردند.

به گفته او، مجموع آثار دریافتی در حوزه‌های مختلف حدود ۴۰۰ اثر و فعالیت بود که پس از داروی نهایی سه انجمن برتر روانشناسی در حوزه علوم‌انسانی و علوم کامپیوتر در حوزه علوم پایه و مهندسی رتبه نخست و انجمن جامعه شناسی رتبه دوم در حوزه علوم انسانی را کسب کرد.

آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت ویژۀ آثار و دستاورد‌های اتحادیه و انجمن‌های علمی دانشجویی، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و شرکت گسترده انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور روز دوشنبه بیست و پنجم اسفند به میزبانی دانشگاه علم و صنعت با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.