فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی تمام تلاش خود را برای باز پس گیری سبک‌های مختلف مربوط به خود انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی که ابتدای سال نامش با مدیریت یوسف بهتری از فدراسیون ورزش‌های رزمی به فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی تغییر کرد، چند سالی است که با چالش پس گرفتن سبک‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کند.

یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی چندین مرتبه درباره  تمایل این فدراسیون برای بازگشت چند سبک مهم به این خانواده که متعلق به فدراسیون انجمن‌های ورزشی هستند، گفته است:  این فدراسیون با مساعدت وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک خواهان بازگشت سبک‌های رزمی مانند موی تای و کیک بوکسینگ واکو است.

روسای هیئت‌های استانی، در کنار بهتری هم چندین مرتبه در مجامع این فدراسیون از مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درخواست کرده اند تا ضمن تشکیل انجمن سبک‌های مختلف کیک بوکسینگ، تجدید نظری درباره بازگشت کیک بوکسینگ واکو به فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی شود تا این سبک هم زیر نظر این فدراسیون به کارش ادامه دهد.

این اتفاق در حالی رخ داده است که طی چند سال اخیر معتبر‌ترین سبک کیک بوکسینگ ایران "واکو" بوده است که حالا به دور از انجمن‌های ورزش‌های رزمی به فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.  با این حال فدراسیون انجمن های ورزش‌های رزمی تیم‌های ملی پنچاک سیلات و سامبو را تشکیل داده است. حتی در این روز‌های کرونایی اردوی ورزشکاران این ۲ رشته هم برگزار شد. این ۲ رشته جزو رشته‌های پر مدال مسابقات indoor games  به حساب می‌آیند.  

 فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی دارای ۱۲۰ رشته رزمی است. هر کدام از این رشته ها در حد یک فدراسیون است. پانکریشن یکی از رشته‌های  رزمی است که به تازگی با تمام حواشی که داشت مجوز فعالیت از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرد.

در این فدراسیون سایتی راه اندازی شد که حاوی QR Code است و اطلاعات هر ورزشکار در آن قابل استعلام خواهد بود. به وسیله همین موضوع مقابل صدور احکام جعلی هم تا حدی گرفته شد. این موضوع اقدام شایسته‌ای از طرف این فدراسیون پر حاشیه است.

 فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی تلاش می کند تا ضمن حل اختلافات میان رشته‌های مختلف، سایر رشته‌های جدا شده از این فدراسیون را به خانه خود برگرداند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار