سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیروزی این تیم بعد از چندین هفته در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیروزی تیمش برابر سایپا اظهار کرد:  در ابتدا ایام شعبانیه و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل را تبریک می‌گویم و خوشحالم در روزی که عید خوبی برای مسلمانان است در نهایت ۳ امتیاز شیرین گرفتیم. هواداران ما امسال خیلی مشقت کشیدند و  هرچند این پیروزی دیر به دست آمد، اما به موقع بود.

او افزود: خوشحالم بازیکنانم به خود باوری رسیدند و دست تک تکشان را می‌بوسم و درود به شرفشان، رفاقت را معنا کردند و من را شرمنده کردند. همین طور  از مجموعه همکارانم، هواداران چه آن‌هایی که در خانه بودند چه آن‌هایی که روی پشت بام‌های اطراف ورزشگاه حضور داشتند تشکر می‌کنم و دستشان را می‌بوسم که دعای خیرشان بدرقه ما بود. ما مستحق ۳ امتیاز  در هر ۲ نیمه بازی بودیم. شاید در جام حذفی  ۲ تیم موقعیت زیادی نداشتند. حتی یک موقعیت نصف و نیمه به سایپا ندادیم.   نارنجی پوشان ساختار خوبی دارند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

سرمربی نساجی درباره از دست رفتن موقعیت‌های زیاد تیمش گفت:  همین که تیم موقعیت سازی می‌کند نشان خوب بودن  است و به طور حتم جایی به بار می‌نشیند. این امکان وجود دارد که موقعیت‌ها از دست برود. خدا را شکر که بازیکنان در این ۲ بازی که من سرمربی بودم  موقعیت‌هایشان به بار نشسته و یک مقدار از فشار روحی خارج شدند، اما هنوز به جایگاه مورد نظر نرسیده ایم.کار سختی پیش رو داریم و باید سنگ تمام بگذاریم.

پیروزی ناچیزی برابر سایپا به دست آوردیم 

الهامی تصریح کرد:  به نظرم تازه جنگ از امروز شروع شده است. هنوز هم عقب هستیم و فقط می‌توانم این پیروزی را به هواداران تقدیم کنم. هرچند این برد ناچیز بوده و مردم می‌توانند  ۴۸ ساعت شاد باشند و این برایم بهترین دستاورد از این بازی است.

او درباره داوری این بازی که صادقی سرمربی سایپا  به آن انتقاد داشت، گفت: تصمیم گرفتم در مورد داوری حرف نزنم و نمی‌توانم بگویم شرایط چطور بود. سیدعلی یکی از بهترین داوران ایران است. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم وخرسندم که او  و کادرش داوران بازی ما بودند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار