مصطفی صداقت درباره بازی تیم نساجی برابر سایپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی صداقت، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از دیدار  این تیم شمالی برابر سایپا اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تمرینی خوبی داشتیم و همه چیز بر وفق مراد بوده است و آماده یک نبرد خوب برای بازی فردا هستیم.  

مربی نساجی درباره این که چقدر امیدوار به شکست تیم سایپا است، گفت: اول این که ما چاره‌ای نداریم و به چیزی غیر از برد فکر نمی‌کنیم. تیم سایپا ممکن است تغییراتی داشته باشد، اما بعد از نیم فصل بازی کردن همه تیم‌ها شناخت لازم را از همدیگر دارند. ما هم تغییراتی در کادر فنی داشتیم و شناخت بیشتری از بازیکنان به دست آوردیم. در مجموع ما آمادگی کامل را برای رویارویی با حریف خود داریم.  

او درباره بازی قبلی با سایپا در جام حذفی بیان کرد: بعد از رسیدن به تهران برنامه‌های اصلی ما بر اساس ریکاوری بود و بعد برنامه‌های تاکتیکی را اجرا کردیم. این شرایط برای هر ۲ تیم یکسان است، چون بازی قبلی ما با تیم سایپا بود و دیدار فردا هم دوباره با نارنجی پوشان است. طبق برنامه‌های کادر فنی برای بازی فردا آماده هستیم.

بازیکنانی که به ساختار فوتبالمان بخورند را جذب می کنیم 

صداقت درباره این که تا پایان نقل و انتقالات مهلتی نمانده است و بازیکن جدیدی را به خدمت می‌گیرند یا خیر، گفت: به طور حتم از همه پتانسیل لازم استفاده می‌کنیم، اما در این شرایط، رقابت با تیم‌های متمول  و جذب بازیکن سخت است. البته باشگاه نساجی و کادر فنی همه تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند بهترین بازیکنان که به ساختار فوتبالی ما بخورند را جذب کنند.  

بحث سن و تجربه بازیکن برای ما مهم نیست 

او درباره این که از  بازیکنان باتجربه یا  جوان خود برابر سایپا استفاده می‌کنند، گفت: درباره این موضوع خیلی قاعده و قانون خاصی نمی‌توانیم بگذاریم که از بازیکنان جوان بهره می‌بریم یا باتجربه‌ها را استفاده می‌کنیم. از بازیکنی که به درد آن بازی بخورد و کیفیت لازم را داشته باشد، استفاده می‌کنیم و اصلا بحث سن و تجربه مهم نیست و آن چه اهمیت دارد آن است که بازیکنان دیدگاه‌های تاکتیکی الهامی را در زمین مسابقه بتوانند اجرا کنند و در راستای سیاست کلی باشگاه باشند. ما در هر بازی تا انتهای لیگ برتر فوتبال  ۳ امتیاز را لازم داریم. بحث کیفیت بازیکن برای ما مهم است و تجربه زیاد اهمیت ندارد.  

صداقت در صحبتی با هواداران، بیان کرد: خوشحالیم که با همت بازیکنان و حمایت خوب مسئولان باشگاه توانستیم هفته گذشته یک اتفاق خوب را  رقم بزنیم. انرژی مثبتی هم از هواداران خونگرم خود گرفتیم و ان شاءالله این حمایت ادامه داشته باشد و بتوانیم یک روز خوب را برای تیم نساجی و طرفداران رقم بزنیم.  

درخواست حضور هواداران نساجی در ورزشگاه را داریم

مجتبی ابراهیمی، مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی گفت: ما همیشه در بازی‌ها محروم داریم و هواداران ما محروم هستند. از سازمان لیگ درخواست می‌کنم که اجازه بدهد تماشاگران در ورزشگاه حضور یابند. به هر حال  مردم ایران بعد از یک سال مبارزه با ویروس کرونا یاد گرفتند که از خودشان مواظبت کنند. همچنین  ورزشگاه وطنی قائمشهر ۹ هزار صندلی دارد و حداقل ۲ هزار نفر می‌توانند در استادیوم باشند و این انتظار را از سازمان لیگ و وزارت بهداشت داریم. روح فوتبال را از این ورزش نگیریم و  به این رشته ورزشی برگردانیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار