الهامی: پیروزی برابر سایپا به موقع بود/ هواداران نساجی فقط ۴۸ ساعت می‌توانند شاد باشند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیروزی این تیم بعد از چندین هفته در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیروزی تیمش برابر سایپا اظهار کرد:  در ابتدا ایام شعبانیه و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل را تبریک می‌گویم و خوشحالم در روزی که عید خوبی برای مسلمانان است در نهایت ۳ امتیاز شیرین گرفتیم. هواداران ما امسال خیلی مشقت کشیدند و  هرچند این پیروزی دیر به دست آمد، اما به موقع بود.

او افزود: خوشحالم بازیکنانم به خود باوری رسیدند و دست تک تکشان را می‌بوسم و درود به شرفشان، رفاقت را معنا کردند و من را شرمنده کردند. همین طور  از مجموعه همکارانم، هواداران چه آن‌هایی که در خانه بودند چه آن‌هایی که روی پشت بام‌های اطراف ورزشگاه حضور داشتند تشکر می‌کنم و دستشان را می‌بوسم که دعای خیرشان بدرقه ما بود. ما مستحق ۳ امتیاز  در هر ۲ نیمه بازی بودیم. شاید در جام حذفی  ۲ تیم موقعیت زیادی نداشتند. حتی یک موقعیت نصف و نیمه به سایپا ندادیم.   نارنجی پوشان ساختار خوبی دارند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

سرمربی نساجی درباره از دست رفتن موقعیت‌های زیاد تیمش گفت:  همین که تیم موقعیت سازی می‌کند نشان خوب بودن  است و به طور حتم جایی به بار می‌نشیند. این امکان وجود دارد که موقعیت‌ها از دست برود. خدا را شکر که بازیکنان در این ۲ بازی که من سرمربی بودم  موقعیت‌هایشان به بار نشسته و یک مقدار از فشار روحی خارج شدند، اما هنوز به جایگاه مورد نظر نرسیده ایم.کار سختی پیش رو داریم و باید سنگ تمام بگذاریم.

پیروزی ناچیزی برابر سایپا به دست آوردیم 

الهامی تصریح کرد:  به نظرم تازه جنگ از امروز شروع شده است. هنوز هم عقب هستیم و فقط می‌توانم این پیروزی را به هواداران تقدیم کنم. هرچند این برد ناچیز بوده و مردم می‌توانند  ۴۸ ساعت شاد باشند و این برایم بهترین دستاورد از این بازی است.

او درباره داوری این بازی که صادقی سرمربی سایپا  به آن انتقاد داشت، گفت: تصمیم گرفتم در مورد داوری حرف نزنم و نمی‌توانم بگویم شرایط چطور بود. سیدعلی یکی از بهترین داوران ایران است. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم وخرسندم که او  و کادرش داوران بازی ما بودند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار