دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا ۲۰۲۱ امشب با برگزاری ۴ دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت دیدار های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، امشب (پنجشنبه) از ساعت ۲۱:۲۵ با برگزاری ۴ دیدار همزمان آغاز خواهد شد؛ که در بازی های مهم این مرحله تاتنهام به مصاف تیم دیناموزاگرب می‌رود و آرسنال میزبان المپیاکوس خواهد بود.

تاتنهام - دیناموزاگرب

در یکی از دیدار‌های امشب، تیم فوتبال دیناموزاگرب در ورزشگاه "ماکسیمیر" کرواسی میزبان تاتنهام خواهد بود. در دیدار رفت این ۲ تیم، تاتنهامی‌ها توانستند با نتیجه ۲ بر صفر مقابل دیناموزاگرب به پیروزی برسند.

تیم تاتنهام از ۲۸ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس، ۴۵ امتیاز کسب کرده و در جایگاه هفتم لیگ جزیره قرار دارد، اما تیم دیناموزاگرب از ۲۴ بازی خود در لیگ کرواسی ۵۷ امتیاز کسب کرده و در جایگاه نخست لیگ کرواسی قرار دارد.

المپیاکوس - آرسنال

در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های امشب، توپچی‌های لندنی در ورزشگاه امارات میزبان المپیاکوس خواهند بود. در دیدار رفت، تیم آرسنال توانست با نتیجه ۳ بر یک المپیاکوس را شکست دهد.

توپچی‌های لندنی از ۲۸ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس، ۴۱ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دهم لیگ جزیره قرار دارند و از ۵ بازی اخیر خود صاحب ۳ برد، یک مساوی و متحمل یک شکست شده‌اند، اما تیم المپیاکوس از ۲۶ بازی اخیر خود در سوپر لیگ یونان ۶۷ امتیاز کسب کرده و در جایگاه نخست لیگ یونان قرار دارد و در ۵ بازی اخیر خود نتایجی شبیه حریف انگلیسی‌اش کسب کرده است.


بیشتر بخوانید


رم - شاختار دونتسک

در یکی دیگر از بازی‌های امشب تیم شاختار دونتسک در ورزشگاه "المپیسکی" میزبان تیم رم خواهد بود. در دیدار رفت، تیم رم توانست با نتیجه ۳ بر صفر معدنچی‌ها (لقب شاختار دونتسک) را شکست دهد.

جالاروسی‌ها (لقب تیم رم) از ۲۷ بازی اخیر خود در سری آ ایتالیا ۵۰ امتیاز کسب کرده و در جایگاه ششم جدول قرار دارند و از ۵ بازی اخیر خود ۲ برد، ۲ باخت و یک تساوی را کسب کرده اند.

معدنچی‌ها از ۱۸ بازی اخیر خود در لیگ برتر اوکراین ۳۹ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دوم لیگ جای دارد و از ۵ بازی قبلی خود در لیگ برتر اوکراین ۳ برد، یک مساوی و یک باخت را کسب کرده اند.

میلان - منچستریونایتد

سایر دیدار‌های دیگر امشب از ساعت ۲۳:۳۰ پیگیری می‌شود که در مهمترین دیدار تیم میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان منچستریونایتد خواهد بود. در دیدار رفت این ۲ تیم، بازی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

روسونری‌ها (لقب تیم میلان) از ۲۷ بازی اخیر خود در سری آ ایتالیا ۵۶ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دوم جدول قرار دارند. شاگردان پیولی از ۵ بازی اخیر خود ۲ برد، ۲ باخت و یک تساوی را کسب کرده اند، اما شیاطین سرخ (لقب تیم منچستریونایتد) از ۲۹ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس ۵۷ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دوم جدول و پشت سر رقیب سنتی خود، منچسترسیتی، قرار دارند. شاگردان سولشر از ۵ بازی قبلی خود ۳ برد و ۲ تساوی را کسب کرده اند و آمار بهتری نسبت به میلانی‌ها دارند.

سایر دیدار‌های ساعت ۲۳:۳۰ به شرح زیر است.

  • اسلاویا پراگ - رنجرز
  • دیناموکیف - ویارئال
  • آژاکس - یانگ بویز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
چه بازی حساسی
دمتون گرم بابت مطالب خوبتون
آخرین اخبار