معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: در شب چهارشنبه سوری تعدادی از افراد که مرتکب اقدامات خلاف شدند بازداشت گشتند که در ارتباط با این اعمال برایشان شناسنامه صادر خواهد شد تا در سال‌های آینده رصد و پایش شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید هادی شریعت‌یار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به نظارت بر دستگیرشدگان چهارشنبه سوری در مشهد گفت: این افراد در طول سال نیز موظف به حضور در کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی توجیهی هستند و از ظرفیت آن‌ها در اقدامات پیشگیرانه استفاده خواهد شد.


او افزود: تعداد دقیق افراد دستگیر شده را نمی‌توان هم اکنون ذکر کرد، زیرا برخی از دستگیرشدگان، جرائم دیگری را هم مرتکب شده و فقط به خاطر تخلفات مرتبط با چهارشنبه سوری بازداشت نشده‌اند و تعیین دقیق افرادی که فقط به خاطر مسائل مربوط به چهارشنبه سوری بازداشت شده اند زمان می‌برد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: برای تعدادی از دستگیرشدگان نیز که اقدامات مجرمانه زیادی مرتکب شده اند پرونده قضایی تشکیل می‌شود.


شریعت یار بیان کرد: در مجموع امسال در مشهد چهارشنبه‌سوری کم خطری را پشت سر گذراندیم و به همت مردم چهارشنبه‌سوری امن‌تری برگزار شد.

 

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.