علی اکبری گفت: از ابتدای طرح کنترل کرونا در پایانه مرزی مهران ۷۸۵ مسافر توسط جوانان و نجاتگران هلال احمر ایلام مورد پایش تب سنجی قرار گرفتند.

علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت : از ابتدای طرح کنترل کرونا در مبادی ورودی کشور، در پایانه مرزی مهران از ۱۵ اسفند ماه تا امروز ۲۷ اسفند ماه ۷۸۵ نفر مسافر توسط جوانان و نجاتگران هلال احمر ایلام مورد پایش تب سنجی قرار گرفتند.

او اظهار داشت: همه مسافرانی که قصد ورود به کشور را دارند، در زمان ورود به پایانه مرزی مهران غربلگری می‌شوند.

علی اکبری بیان کرد : علاوه بر اجرای طرح کنترل کرونا در پایانه مسافری،در پایانه تجاری مرز مهران  نیز اعضای جوانان هلال حمر در قالب تیم‌های ناظران سلامت با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا فعالیت دارند.

او ادامه داد: در پست غربالگری کنترل بهداشتی مسافران در پایانه مرزی مهران تا کنون ۲۴ (نفر/روز) از پرسنل و اعضا در این طرح مشارکت داشتند.

علی اکبری اضافه کرد : این طرح با هدف شناسایی، غربالگری و تب سنجی، تذکرات لسانی در خصوص فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای کمک به کاهش شروع بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور در پایانه مرزی مهران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اداره راه و راهداری و نیروی انتظامی، هلال احمر، بسیج و سپاه اجرا شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.
انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.