فرشاد محمدی مرام گزارشگر فوتبال کشورمان به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

فرشاد محمدی مرام که یکی از گزارشگران فوتبال خارجی محسوب می‌شود و طی یکی، ۲ سال اخیر مسابقات مهمی از جمله ال کلاسیکو و فینال لیگ قهرمانان اروپا را گزارش کرده در گفت و گو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با ایام نوروز و ویژگی‌های شخصی‌اش صحبت کرد.

گفت و گوی محمدی مرام به شرح زیر است:

بهترین سین هفت سین از نظر شما چیست؟

هیچ کدام از سین‌های هفت سین برای من مهمتر نبوده است. هفت سین باید تکمیل باشد و موردی را نسبت به مورد دیگر مقدم‌تر نمی‌دانم.

نمره‌ای که به خودتان در سال ۹۹ می‌دهید چیست؟

در زمینه شخصی، کاری و گزارش به خودم نمره ۱۷ و نیم را می‌دهم.

بهترین و بدترین اتفاق این سال برای شما چیست؟

بهترین اتفاق سلامتی بود. از سال ۸۰ پدرم را از دست داده‌ام و مادرم طی این سال‌ها همیشه کنارم بوده است. امیدوارم سایه مادرم همیشه بالای سرم باشد.

بدترین اتفاق هم به درگذشت عزیزان و دوستانم مربوط می‌شود. یکی از دوستانم ایست قلبی کرد و دیگری (علی انصاریان) به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. اتفاقی که برای علی انصاریان و مهرداد میناوند افتاد، بدی‌ها و تلخی‌های سال ۹۹ را تکمیل کرد.

به نظرتان در چه زمینه‌هایی پیشرفت یا پسرفت داشته اید؟

از لحاظ کاری طبق برنامه قبلی پیش رفتم و گله‌ای نبوده یا اگر هم بوده کم بوده است. پسرفت هم فکر می‌کنم از لحاظ مالی باشد، زیرا درآمد همه، سال به سال کم می‌شود. اگر مقایسه کنیم شاید ریالی پول بیشتری بگیریم، اما قدرت خرید کاهش پیدا کرده است.

بهترین سریالی که تاکنون در ایام نوروز دیده‌ای چیست؟

اکثر ما سریال پایتخت را دوست داشته‌ایم، اما سریال ترش و شیرین هم در یادم مانده است.

یک تعریف از فصل بهار؟

بهار فصل نو شدن و زندگی است و امیدوارم همه اتفافات خوب را تجربه کنند.

مهمترین اتفاق ورزشی در سالی که گذشت؟

با اینکه طرفدار بایرن مونیخ نیستم و دورتموندی هستم، اما موفقیت‌های مونیخی‌ها با هانسی فلیک توجه همه را جلب کرد. در سالی که تمام تیم‌ها با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم کردند، بایرن مونیخ مسیر خوبی را طی کرد. این موضوع نشان دهنده آن است که اگر فوتبالی‌ها در راس کار باشند موفقیت ایجاد می‌شود، زیرا بزرگان باشگاه بایرن مونیخ در راس کار هستند.

نظرتان در مورد کلمه‌های زیر:

آرسنال: از سال ۱۹۹۶ میلادی طرفدار آرسنال هستم. خاطرات تلخ و شیرینی از این تیم داشته‌ام و از اینکه طرفدار این تیم بوده‌ام، راضی هستم. فوتبال هم مثل زندگی بالا و پایین دارد. امیدواری چیز خوبی در زندگی است. آرتتا در یکی، ۲ پنجره نقل و انتقالاتی دیگر باید  در تیم تغییراتی ایجاد کند.

دروسی: نماد تعهد و تعصب است. طرفدار تیم ملی آلمان هستم، اما بازی‌های دروسی را به دلیل حضور در باشگاه رم همیشه دنبال کرده‌ام. حسی که دروسی به پیراهن باشگاه رم و تیم ملی ایتالیا داشت قابل توجه بود. روز آخر که دروسی برای خداحافظی قصد داشت وارد نشست خبری شود، فیلمی از او مشاهده کردم که با حدود ۱۵۰ رُمی زیر باران با صدای بلند در حال صحبت کردن بود.

علی انصاریان: حسرت نداشتن او را می‌خوریم.


بیشتر بخوانید

  • آرسنال ۲ - تاتنهام یک/ آرتتا مچ مورینیو را خواباند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار