رییس اداره راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: بیش از ۵٠ هکتار از اراضی ملی در راستای مبارزه با پدیده شوم زمین خواری در سطح این شهرستان رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گلدوی رییس اداره راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: افزون‌بر ۵٠ هکتار از اراضی ملی در راستای مبارزه با پدیده شوم زمین خواری و حاشیه نشینی در سطح این شهرستان رفع تصرف شد.

او با بیان اینکه برخورد قاطع و بدون اغماض با زمین‌خواران در دستور کار قرار دارد اظهارداشت: افزون بر پنجاه هکتار از اراضی ملی در سطح شهرستان رفع تصرف شده است.

او بیان کرد: با تلاش عوامل یگان حفاظت اراضی ملی این شهرستان و اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان و در راستای صیانت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت‌المال۴۰۰ فقره تعرض به اراضی ملی در این شهرستان امسال شناسایی و رفع تصرف شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی ایرانشهر افزود: با حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ایرانشهر برخوردی قاطع و جدی با متصرفان خواهد شد.

او بیان کرد: بحث مبارزه با فساد از جمله زمین خواری مطالبه اولیه و اساسی مردم و رهبر معظم انقلاب است و جای هیچ‌گونه مسامحه و تعلل ندارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار