مهم‌ترین حوادث امروز ۲۷ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۷ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف محموله شیرخشک قاچاق در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هوشمندی خود از وجود کالای قاچاق در یک انبار مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

او افزود: پس از کسب اطلاعات لازم از محل مذکور بازدید شد که ۲ هزار و ۱۶۳ کیسه ۲۵ کیلویی شیرخشک خارجی فاقد مدارک قانونی و گمرکی کشف شد.

کشف محموله شیرخشک قاچاق در اصفهان / دستگیری سارق خودرو های مسروقه در گلپایگان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله مذکور را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس با افرادی که با تهیه و توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی و غیرمجاز سلامتی و جان مردم را به مخاطره می‌اندازند، قاطعانه مقابله می‌کند و امید است شهروندان عزیز نیز هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دستگیری سارق خودرو های مسروقه در گلپایگان

سرهنگ " علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: ماموران انتظامی سطح شهرستان هنگام گشت زنی در سطح حوزه موفق شدند ۵ دستگاه خودروی مسروقه را که به شکل رها شده در نقاط خلوت شهر بود، شناسایی کنند.

او با بیان اینکه در استعلام صورت گرفته از خودرو ها، مشخص شد که خودرو‌ها مسروقه بوده و دارای سابقه ثبت سرقت است، توضیح داد: خودرو‌های کشف شده که از نوع وانت پیکان، پراید و پژو بود را به کلانتری‌های مربوط محل کشف منتقل تا ماموران کلانتری ضمن شناسایی مالباخته آنها، خودرو‌ها را به مالکان آن تحویل دهند.

سرهنگ سبحانی در پایان به شهروندان توصیه کرد تا از پارک خودرو در نقاط خلوت و تاریک که محل مناسبی برای سارقان است خودداری و حتی المقدور در مکان‌های امن و پارکینگ‌های عمومی نگهداری کنند.

 

توقیف ۱۲ هزار کیلو مرغ زنده در لنجان

سرهنگ "احمد نیکبخت بیان داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ شهرستان لنجان حین کنترل یکی از محور‌های اصلی مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیونت حامل مرغ زنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: این خودرو در مجموع ۱۲ تن مرغ زنده را به صورت غیرقانونی بارگیری و قصد انتقال آن‌ها را به یکی از کشور‌های همجوار داشت که توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با اشاره به اینکه مرغ‌ها طبق دستور قضائی به کشتارگاه انتقال داده شدند ادامه داد: در این خصوص راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ نیکبخت از شهروندان خواست، هر گونه موضوع در خصوص احتکار یا قاچاق ارزاق عمومی مردم را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.