رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از انجام ۴۵ عملیات در شب چهارشنبه سوری خبر داد و گفت : متاسفانه امسال شب شلوغ و پرحادثه‌ای داشتیم و در مجموع عملیات‌ها ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آتشپاد غلامرضا رضایی رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اشاره به افزایش عملیات‌ها و حوادث چهارشنبه سوری امسال گفت : متاسفانه دیشب شب شلوغ و پرحادثه‌ای داشتیم و در مجموع ۴۵ عملیات آتشنشانی در این شب انجام شد.

او گفت : ۱۸ مورد عملیات موارد حاد از جمله انفجار منزل بودند که خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان از بروز فاجعه جلوگیری شد.

رضایی افزود: دیشب سه مورد انفجار منزل به دلیل انفجار و پرتاب مواد محترقه در داخل منزل داشتیم که موجب مصدومیت اعضای این سه خانه شد، در یکی از این انفجارها، مواد محترقه از شیشه اتاق داخل منزل پرتاب و باعث مصدومیت چهار عضو خانواده شد که یکی از آن‌ها کودک بود.

او افزود: دیشب شاهد حریق در بیمارستان قدیمی مسیح دانشوری بر اثر پرتاب مواد محترقه بودیم که با حضور به موقع آتشنشانان آتش درنطفه خفه و از گسترش آن جلوگیری شد.

رضایی ادامه داد: در مجموع شب شلوغی داشتیم و ۲۲۰ آتشنشان در این شب آماده باش کامل بودند.

او افزود: در علمیات‌های صورت گرفته ۱۰ مجروح داشتیم، اما در مجموع مجروحین چهارشنبه سوری بیش از این تعداد است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.