مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز گفت: آتش نشانان در شب چهارشنبه سوری ۲۵ فقره آتش سوزی را در مناطق مختلف شهر تبریز خاموش کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  زبردست مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز گفت: ۲۵ فقره آتش سوزی در ارتباط با حوادث چهارشنبه سوری از عصر سه‌شنبه به سازمان آتش نشانی اعلام شد که عملیات اطفای  حریق آن‌ها از سوی ماموران انجام شد.

او گفت: در یکی از این عملیات‌ها پسر ۲۰ ساله‌ای بر اثر سهل انگاری و بی احتیاطی موجب بروز آتش سوزی منزل و آسیب دیدگی دست و صورتش شده بود که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز گفت: در چهارشنبه سوری امسال میزان وقوع آتش‌سوزی منازل، معابر شهری و سایر موارد با پیوستن شهروندان به پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک نسبت به پارسال کاهش یافت و امید است این رقم حوادث در سال‌های آینده نیز روند کاهشی داشته باشد.

زبردست گفت: از عصر روز گذشته بیش از ۷۰۰ مورد تماس تلفنی با سازمان آتش نشانی تبریز گرفته شده که بیشترین تماس‌ها در خصوص ارائه مشاوره در راستای پیشگیری از وقوع و گسترش آتش سوزی از سوی کارشناسان این سازمان بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.